Nostalgisk så här på morgonen.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Är lite nostalgisk så här på morgonkvisten.
Lilla vackra Anna, det var ju "VÅR" låt, det var så som både hon och jag ville ha det .
När hon var 52-år gammal så krävde dock cansern sitt pris hon och jag fick aldrig skörda höstens och ålderdomens nektar tillsammans.
Spelar den här låten lite då och då och även om det nu är över fem år sedan så gråter jag som ett djur varje gång som jag lyssnar på "hennes och min låt".
Nu så blev det ju aldrig så att vi tillsammans fick skörda frukterna på ålderns höst, dock så har vi barn tillsammans som jag tagit väldigt bra hand om och älskar dem lika mycket som jag älskade "henne".
Tråkigt ändå att vi aldrig fick skörda frukterna ihop och som sagt var även om det nu är över fem år sedan så lever fortfarande kärleken till "henne" och jag spelar den här låten väldigt ofta medan tårarna alltid rinner i lila strida strömmar nedför mina kinder.
Har försökt att träffa andra kvinnor men det blir aldrig samma sak.
I fortsättningen så blir det minnena av "henne" som jag lever med.
Vi blir åter unga, börjar åter sjunga, kärleken är livets bästa vän!
Bästa hälsningar,
Bertil
Bertil, det är viktigt att vårda minnet av den man älskat.
Det är läkande för själen.
Skickar en stor kram🌺
@#1 samt #2.
Tackar så väldigt mycket för er fina respons.
Bästa hälsningar,
Bertil
Skickar en styrke kram- Även att hon inte finns på denna jord kommer hon att länge finnas i ditt minne och hjärta.
Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga
Tack för att du bidrar med den, gillar den låten. Finns olika versioner men Finn Kalvik med sin norska röst ska det vara. Oerhört vackert..
@#4 Jess89 samt #5 GIKmio.
Tackar för era trevliga inlägg och visst skall den låten helst vara med Finn Kalvik.
Bästa hälsningar,
Bertil