Alla hjärtans dag är jobbig.
Alla hjärtans dag är så jobbig. Att se alla hand i hand med sin älskare. Se rosor överallt, choklader, kort. Folk som ler så ljust. Man känner sig omänsklig. Oälskad och otroligt ensam. Jag blir rädd jag aldrig kommer få uppleva deras lycka. Jag blir äldre och äldre snabnt. Känns som det var igår jag var 13. Jag blir 20 i år.alla i min ålder har varit ihop och gjort allt som följer en riktig relation. Känner mig alltid supertom varje alla hjärtans dag.
Tänk såhär: alla hjärtans dag är för alla, inte enbart för de som är tillsammans med någon. är familj, vänner, husdjur tex också
20 är ingen ålder :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#0 Alla som är 20 har definitivt inte varit ihop med någon. Jag träffade min partner när jag var 22 år och jag hade inte varit tillsammans med någon innan honom.
#2: då måste det bara vara mina kretsar. Hittar ingen som inte varit ihop eller är ihop aktivt
När man som du längtar efter någon att vara kär i, så är det lätt att man bara ser det man saknar. Men det är inte alls så att världen är full av älskande par. Det finns också många olyckliga par. Och en hel del lyckliga singlar.
Och vem har sagt att Alla Hjärtans Dag bara är till för kärlekspar? Mitt hjärta klappar för hela min familj, vänner och övriga släktingar.
Och jag tycker kommersen kring detta är smaklös så jag ser den bara inte.
Och 20 år är ingen ålder alls - många är äldre än så innan de hittar någon att älska. Och som sagt, var inte så säker på att det bara är lycka i alla förhållanden.
Eller gå mot strömmen och fira som finländarna och estländarna. Fira alla vänner dag istället :)
Det gjorde jag i år. Jag är inte ihop med någon, så jag passade gratta dem jag ville, på denna vän dag :)
Eller varför inte unna dig själv? Typ: jag är bäst. Så därför ska jag köpa mig en massa gelehjärtan och choklad.
Men jag håller med som singel. Det är lite jobbigt att se andra extra lyckliga denna dag. Men som andra säger, det kanske finns någon som betyder mycket för dig alla fall. Även om det inte är kärleks mässigt.