Jag är desperat
Tjena, jag e skit-ensam :) och har typ inga vänner kvar längre för jag slutade höra av mig. Har inget att göra typ, hur fan träffar man nya vänner egentligen? Orkar typ inte det samtidigt som jag e ensam o vill ha kontakt med någon. Har ju lite online vänner o så o en nära vän, men går inte att hänga med dom hela tiden liksom. Gjorde nyligen slut med min kille så kanske e därför jag e desperat efter kontakt, någon som kan fylla hålet eller något. Vet inte, skulle väl va najs o höra om någon mer känner något liknande..
Skriv gärna om du vill…..
/Sanna
Jag har glömt hur man träffar nya vänner, har typ inte fått några nya vänner sedan jag flyttade från Stockholm ut på landet.
De enda bekanta jag fått är via hund, på hundpromenader. Via närmsta lokala brukshundsklubben fick jag inga vänner direkt, men jag tror inte jag ansträngde mig heller.
Så främst beror det på vart du bor, om du är "infödd", och hur gammal du är och vad för hobbies du har. Så vi kan börja där då… berätta…
För dom som läser det här nu så mår jag bättre nu. Behövde bara ge de lite tid. Du kan fortfarande skriva om du vill, ha de bra :)
/Sanna
#2: skönt att du mår bättre. :)
#2 Häääärligt 💗
#0: Det kan kännas jävligt att vara utan vänner så klart,men du kan skaffa nya skriva med folk om du villjag kan ställa upp som en ny vän till dig,du kan skriva vad du vill jag svarar till dig