Ensamhet iFokus

Ensamhet

Etikett: dagens-hälsningstråd
Läst 929 ggr
FaileD
0

11 maj Vad har ni gjort idag?

Va tomt de är här på nya inlägg :(

Vad har ni gjort idag?

Själv har ja sovit ett par timmar då ja inte somnade i natt, Mått illa och deppat

[T-Johan]
0

Ja vad ha man gjort? Näst sista dagen på en fyra dagars ledighet. Lagat mat som alltid på lördagarna. Har börjat bygga om min uteplats. Nya staket ska det bli och en ny altan. Har börjat i alla fall. Idag söndag gör jag som alltid på söndagen, äterfrukost repeterar med mina musiker kompisar. Hem och värmer maten från igår, kyckling föresten, utan kurry. Sovit en stund på eftermiddagen, sen är det dax för disk och kaffe. Ikväll ska jag förbereda mig för en ny skolvecka, och om inte 'ångest- djävulen' tar mig, gå i säng tidigt. Det låter väl som ett spännande liv! Jodå lika spännande varie vecka.

PiganX
0

#0 Vill du berätta varför du deppat? Jag orkar alltid lyssna, om du skulle vilja lätta på hjärtat. Kram på dig! 🌺

FaileD
0

Jag tycker att jag är misslyckad, oälskad och värdelös :(

PiganX
0

Är ganska vanligt att känna så, har tänkt så om mig själv många gånger genom åren men nu är det bättre. Så det är inte helt hopplöst, det går att känna sig bättre och få en bättre syn på sig själv, dvs bättre självkänsla. Finns det något jag kan göra för dig?

Jess89
0

Alla känner vi misslyckade ibland och det går över tids nog. Hoppas att du känner dig bättre idag. Såg att det var ett tag sedan du skrev tråden så hoppas att du känner dig bättre. 🙂

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga