Chatt kompis lr mail kompis
Hejsan!
Jag blev ensam på grund av min fd sambo eftersom han misshandlade mig ! Och på grund av detta kan inte jag eller mina barn leva ett normalt liv utan vi lever begränsat . Hur som helst så vill i alla fall jag skaffa nya vänner . Så vill du/ni dela vardagen lr bara ha någon att prata med om allt möjligt så tvecka inte att höra av er. / Kram
Här på Ensamhet är vi både trasiga och hoplappade själar. Så kän Dig fri och skriv. Tala om vad Du tycker. Dela med Dig av sånt som gjort Dig glad eller ledsen . Vi är många som är/och känner oss ensamma.
Håller med Johan. Här kan du skriva och dela med dig.
Jag finns annars på Messenger ifall du vill snacka. Skriv ett PM till mig så får du adressen.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Tack ! Mm jag är oxå väldigt rädd för att knyta ny vänskap då jag har svårt att lita på andra :( Suck !!
Det gäller att våga ta steget att våga. När du väl kommit över tröskeln så går det lättare.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
#3 Se Din rädsla som ett "skydd" för Dig och Dina barn. Rent spontant (utan att känna Dig och Din situation nu) skulle jag ge Dig rådet att vara restriktiv/försiktig med att använda samma "nick" på bloggar och på andra offentliga medier. Ta det i övervägande att sluta blogga. Du har starka skäl till att vara försiktig. Här på Ensamhet kan Du alltid PM:a. Då riskerar Du inte att Dina tankar och känslor kommer i orätta händer.
Du är inte ensam om att vara rädd att knyta nya vänskaps band.
Har själv varit i ett dåligt förhållande dock med psykiskt misshandel eller hur man ska säga det.. I alla fall om det har gått nästan fyra år sen det förhållandet så är min värsta mardröm att han ska stå utanför min ytter dörr när man kommer hem.
Så du är inte ensam om att vara rädd. Finns här om du vill prata.
/Q.
"You only live once so just go fucking nuts." - Mitch Lucker
Instragram : Quennielee sägs det. ^^
Är fullt medveten om att jag inte är ensam .. vet bara inte hur jag ska kunna ta steget ut lr komma i kontakt med andra .. Som det är i dag så är jag arg över hur en annan kan styra över mitt & barnens liv trots att personen inte ens bor tillsammans med oss längre så e det jag & barnen som får leva begränsat men medans han kan inprinsip hur som helst !!
Jag vet inte heller hur att komma i kontakt med andra människor irl. Har lättare via nätet att prata med människor.
Det kan jag förstå att du är arg över.
"You only live once so just go fucking nuts." - Mitch Lucker
Instragram : Quennielee sägs det. ^^
#8 jag vet inte vilket som är lättas
Jag finns om du vill prata!
Livet är en ständigt berg-o-dalbana. Det är bara att hänga med i svängarna. Stå ut med dalarna och lev livet!
http://www.tjugoattondeapril.blogg.se
Mig får du gärna skriva till om du vill prata, om vardagslivet eller något jobbigt. Vad som helst helt enkelt!
Det är bara att höra av dig om du vill prata, om vad som helst :)
Tack snälla .. Jag är jätte dålig på att ta kontakt men skall göra ett försök att pm till er . Kram
Här i tråden kan du få sällskap. Vill du skriva mer privata saker rekommenderar jag dig att göra som T-Johan skriver; skicka PM, för det kan bara adressaten läsa.
Visst blir det med tiden svårt att släppa nya människor inpå sig. Det upplever jag också. Dessutom finns inte alltid de praktiska och/eller ekonomiska förutsättningarna för att man ska kunna delta i något socialt sammanhang där man kan lära känna andra. Ju äldre man blir, ju mer märker man att många redan etablerat sitt umgängesliv och det verkar sällan finnas utrymme för så många nya människor i deras inrutade vanor.
Jag tycker att sådana här forum är ett bra alternativ. Men man ska vara väldigt medveten om att alla som vill kan läsa vad man skriver i dessa öppna trådar.
Hoppas du känner dig sedd och välkommen här, zindras.
Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare
Jag heter ? och är 42 år gammal. Jag gillar att spela kort. Sjunga, hitta på en massa olika saker (spelar ingen större roll) och gillar dessutom att spela olika spel, djur och natur, hundar,katter m.m.
Jag saknar vänner rent generellt. Har några men vi är inte ofta. De är så kallade "vänner" mer i den stilen. Jag känner att jag behöver fler vänner som man kan umgås med och verkligen känna att de finns där för en. Jag är trött på att dagarna bara ska rulla förbi. Det känns som om man bara slösar bort en massa tid på ingenting. Jag vill inte att mitt liv ska vara helt tomt Vill ha en historia :)
Jag tycker att jag är en bra mamma/fru/vän. Förstår inte varför jag inte skulle kunna få fler kompisar. Jag mår inte bra utan vänner Det fungerar inte. Hoppas att det finns någon där ute som kan tänka sig att bli min vän :). Det spelar ingen roll vilket kön du har eller what so ever. Jag är en väldigt respektfull, ärlig, lojal och omtänksam person.
Söker MSN-vänner också. Här får ni min E-mail: sweden2@home.se
Jag bor som sagt i närheten av Ljungby. Mer detaljer får du om du hör av dig :)