Ensamhet iFokus

Ensamhet

Etikettdagens-hälsningstråd
Läst 939 ggr
VilmaKristina
0

Godmorgon 4/3 2013

Usch vad denna helg blev motsatsen till bra.

Lill katten har blivit sjuk, hon är helt svajig och yr. Hon åter inte och bara sover. Pappa är hos veterinären nu och om det inte går att fixa så avlivas hon idag. Tyvärr tror jag inte det är något som man kan bota..

Vad ska ni göra idag då? Några planer?

• Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.

[Zorita]
0

Jag har flyttat hela helgen och förra veckan, rätt utmattande men nu är det avklarat och det nya huset är helt fantastiskt!

Vad tråkigt att höra om din katt! Min katt gick bort helt oväntat för någon vecka sen. I ena stunden var han frisk och jamade efter mat, i den andra tjöt han och genomfors av krampryckningar. Han var död innan vi ens hann dit. Stroke kanske, men han var under ett år och annars frisk så det var verkligen helt oväntat!

Idag blir det jobb och sen lite ytterligare fix med nya huset. Det regnar idag så det blir nog myspys och The Walking Dead som avslutning!

[T-Johan]
0

Tråkigt att höra att katten kanske måste avlivas. Men en det kanske är mest omtänksamt mot "kisse". Själv har jag haft lite att göra. Bara tre elever varav en "favorit elev", en riktig "plugghäst". Det piggar upp med elever som vill lära sig. Maten har varit "rester" från helgen. Jag gillar att äta rester, maten smakar ofta bäst dan efter av någon underlig anledning.

PiganX
0

Hur har det gått med kissen, Vilma?

VilmaKristina
0

Hon klarade det inte, Stina fina är avlivad och saknad.

• Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.

PiganX
0

Åh, otroligt synd.. Jag beklagar sorgen! 🌺

[Junijuli]1
0

Stackars :-( fick också avliva en liten Fia en gång och det är verkligen jobbigt! Hoppas du är ok! Kraam