Hej hej! 23/2-13
Vad händer idag då?Vad ska ni göra och vad har ni gjort idag?
Själv ska jag iväg och sova över med alla andra fodervärdar, aldrig varit med någon fodervärd utanför stallet så det ska bli sjukt spännande!
Vi ska kolla på skräckfilm och gå till en pizzeria och äta. Även äta en massa godis.
Förut hatade jag och sova över men sen jag sov över i Värmland hos min bästis så har jag insett att det inte är farligt.
- Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.
Hoppas att du får det kul med alla fodervärdar och att ni sen kan sova efter skräckfilmen!
Själv har jag städat lite och fixat mat.
Tittat på deltävlingen i melodifestivalen, tyckte inte det var mycket att "hänga i julgranen" precis. Den enda låten jag gillade var den med Ulrik Munter och han gick ju vidare.
Nu skall jag titta vidare på en film.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Hej VilmaKristina, precis som Tarotstollan så hoppas jag att ni hade det trevligt med pizza och godis och hoppas att skräckfilmen inte var alltför skrämmande.
Själv så är jag helt nu på den här sidan i iFokus men har sedan en tid varit med på bloggande, foto, bildredigering, dator och nåra till sidor här på iFokus.
Hittade den här sidan Ensam när jag satt och scrollade så här nu på Söndag morgon.
Jo, igår så blev det mello för min del också. Hade lagat mat som skulle vara klart till klockan 20. Själv tyckte jag bäst om Ralf Gyllenhammar och tycker att det var rätt att han gick vidare.
Sedan direkt efter det så blev det Mr Selfridge som jag tycker är en trevlig och som alltid välproducerad Brittisk serie och efter den så blev det lita annat jag satt och slötittade på.
Idag så blir den mesta tiden som alltid framför datorn där jag tillbringar många timmar varje dag.
Mina barn är vuxna så dom har ju sitt och sedan många år tillbaka är jag ensamstående. Har några vänner eller om man nu skall kalla det kompisar men dom har sina liv med fru, barn osv.
På grund av ett par handikapp kan jag inte heller vara ute och röra mig så väldigt mycket.
Bästa hälsningar till alla från,
Bertil
Låter som en spännande kväll Vilma, hoppas att ni kunde sova efter filmen :)
Passar även på att hälsa Bertil i #2 hjärtligt välkommen hit!
Min helg har varit lugn, nästan lite för lugn till och med.Har tränat med hundarna och blev nästan lite tårögd i morse när de var så himla duktiga båda två :)
Även idag har vi jättefint väder, så efter lite glass ska vi nu snart slita med oss husse på en långpromenad och därefter blir det lite planering för min del.
Hoppas att allt är bra med er!
Kram!
Till alla, ja vi kunde sova.. efter halv 5.
En tjej som sov bredvid mig kunde inte sova så när 2 hade somnat och jag var på god väg så armbåga hon mig och nästan ropa ''VILMA DU FÅR INTE SOVA NEJNEJNEJ''.
Filmerna var inte så läskiga, bara barn som döda sina familjer med yxor och gräsklippare och sånt 😃
- Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.