God Morgon 11/2-13
Morsning denna vita måndag. Jag har varit off under en liten kort tid här då jag varit lite smådeppad men nu känns det som om jag kanske är tillbaka igen och back in game. Ibland har man ju sina dagar!
Idag är det jobb, städa och tvätta som gäller. Det är ett antal veckor sen jag fick dammsugit och nu, ja nu behövs det.
Hoppas att ni har det bra och försöker ta för er av livet. Det är bättre att våga och förlora, det kan ju gå bra. (Ska bara ta mitt eget råd)
Ha det bra idag, njut av livet och gör något som gör er glada.
Kram,
B
Hej igen "B"!
Kul att Du är på "banan" igen.
Själv sitter jag på skolan och väntar på mina
elever. Dom brukar komma vid 9 tiden så än
är allt lungt.
Undrar hur Ylva och alla andra mår?
God morgon!
Jag sitter på jobbet och är väldigt, väldigt trött. Vi står lite och stampar på samma ställe här och det gör mig så fruktansvärt uttråkad, men det lossnar nog snart.
Ska gå lite tidigare idag och åka hem och mysa med mina lurvar, var på Arlanda igår och träffade några gatuhundar från Rumänien så jag är lite extra blödig nu :P
Annars så har jag börjat längta nåt så enormt till sommaren. Har anmält mig och lillskiten till en lydnads-kurs, och till sommaren är planen att vi ska börja träna agility :)
God morgon!
Dagen började illa, sitter mellan projekt och ett jobb jag gjort var förstört så jag måste göra det igen utan att ta betalt. Inte kul när det blir så.
Nu har vi hittat en ny lägenhet och ska flytta in redan om två veckor ungefär. Det blir skönt, det är en mycket mer modern lägenhet med tillgång till pool och havsutsikt. Hundarna kommer sakna den stora trädgården men den kommande bebisen kommer trivas bra med luftkonditionering och friska havsbrisar. Nu känns ju vårt ställe otroligt trångt och dammigt, vi har inget gräs på trädgården så det är typ sand i luften hela tiden. Dessutom är det mögel i väggarna i sovrummet. Tror knappast sånt är hälsosamt för små bebisar.