Ensamhet iFokus

Ensamhet

Etikettdagens-hälsningstråd
Läst 718 ggr
[Betleguise]
0

God eftermiddag 28/1-13

God eftermiddag!

Hoppas alla har det bra efter helgen. Här är det jämna plågor med tö. Bra med tö men inte bra om det fryser på igen. Annars har dagen varit lugn och tror kvällen blir skön. Ska bara försöka sova bättre under vardagarna. Vaknar alltid några gånger så jag är säker på att inte försova mig. Inte bra för sömnen.

Blir lite köttfärs idag och nån spännande grönsak till. Får se vad huset har att bjuda på.

Ha det gott,

B

[T-Johan]
0

Hej B och alla andra. Idag var det vanlig dag på skolan. Ett gäng ambigösa flickor är roligt ha som elever. Var och en med sina "handikapp". Tö var det här också. Tycker som B. Men det ska bli tö väder 5 dagar till. Få se hur mycket snö som blir kvar. Här blir det pyttipanna. Har en bit falukorv och vildsvins-stek som måste gå åt. Det är dax att tömma frysen från all som inte gått åt. Just nu ligger jag och ladda för morgondagen. Hoppas den blir lika trevlig.

[MohammadElharthy]
0

låter kul hör ni, jag har haft en skit grym helg, min brors födelsedag och ett vänners besök och i söndags var det riktigt god mat som har lagats..:D