Ensamhet iFokus

Ensamhet

Etikettdagens-hälsningstråd
Läst 903 ggr
VilmaKristina
0

Godmorgon 20/1-13

Jag försökte sova, men jag grät för mycket så det var inte lönt att ens försöka så jag satte igång datorn igen.

Vad ska hända idag då?

Själv ska jag rida, själv..igen. Och plugga massor, verkligen MASSOR.

• Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.

[T-Johan]
0

Du ska veta att det är det bästa sättet att plugga på. Att varva fysisk aktivitet och 'råplugga'. Rida plugga promenad plugga osv. Nu går helgen mot sitt slut. Det har varit en lugn och välbehövlig vila. Har inte fått så mycket gjort mer än just kopplat av. Hur har ni andra haft det?

signemo
0

Har haft fullt upp. Städat en släktings hus unför försäljning. Sen var det dags att röja hemma. Nu är jag godissugen. Försöker övertala min sporttolige man att han gärna får åka o köpa lite godis till mig.

Jag kan inte vara frisk. Det kan gå månader halv år innan jag köper godis. Men nu vill jag ja vingummi eller choklad. Och jag är inte gravid

VilmaKristina. Rida är en fin hobby. Mun dotter gjorde det och jag unnande mig också några lektioner. Att pyssla om o umgås med djur är avkopplande.

Om det är något du vill berätta om vad det gäller att du grät så  får du gärna pm:a. Ibland känner man sig mindre ensam om man får skriva lite.

Va pluggar Du förresten.?.

Sköt om er. Kram

Var rädda om varandra

Pelle Långlös
0

Jag har bara latat mig idag. Har inte ens varit ut. Har sovit och sedan fortsatt att sticka på tröjan.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

signemo
0

Tänk den som kunde sticka. Jag har tummen mitt i handen

Var rädda om varandra

VilmaKristina
0

Tyvärr blev det ingen ridning, jag fick en attack med illamående och magont så jag ville inte riskera att det skulle hända på bussen.

Jag har inte ridit sen i onsdags så ville verkligen, men ska rida imorgon så jag dör inte.

Min mamma red en lektion på min fodervärds häst, hon tyckte nog om det.

Jag skulle göra engelska, matte..matte och mer matte. NO gjorde jag i fredags när jag var sjuk.

Det är det där med kompisar, det skulle sovas över men alla kunde inte så vi sket i det men dom sov tydligen över ändå, utan mig. Facebook är ganska jobbigt ibland. Du får veta saker du inte vill veta.

• Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.