Ensamhet iFokus

Ensamhet

Etikettdagens-hälsningstråd
Läst 631 ggr
[T-Johan]
0

Den 19/1 -13 God morgon!

Härligt med dagar man inte tvingas ge sig av ut i kylan. Dricka morgonkaffe i lugn o ro. Vila lite på sängen, och fundera på vad det ska bli för roligt av denna lediga dag? Ska ni också bara 'slappa' som jag? Eller är det en 'action lördag' som gäller?

Pelle Långlös
0

Godmorgon. Har just varit ute på en timmes stavgång. Nu ligger jag i sängen och vilar och äter godis. :O Efter lunch skall jag nog vila en stund (läs sova). Sen blir det att sticka resten av dagen med en liten avstickare till motionsrummet och göra mina övningar jag fått från fysion.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

[T-Johan]
0

Vila och äta godis låter allt annat än bra. Själv tycker jag att jag varit mycket arbetsam o flitig i veckan som gick. Så jag har köpt en påse chips som bonus. Har jag tur går jag upp nått kilogram. Men det är bra tror jag att bland fysiska aktiviteter och stillsamma, som du gör Ylva. Får ta en hastig långpromenad senare kanske.

VilmaKristina
0

Jag och min familj har varit på badhuset med våra vänner, alltså en annan familj. Deras son 5 år skulle ha barnkalas förra veckan men han blev sjuk så innan dom skulle komma och äta hemma hos mig så badade vi och gav honom paket. Jag och min bror fick även varsin godispåse.

Det är väl en slappar lördag, lill-killen är ett stort fan av min bror så jag är väl lite av en ''Fråga vart storebror är/Han är inte här men Vilma är''.

Men det är lugnt.Flört

• Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.

signemo
0

Hej

Nu blir jag sugen på godisSkrattande. Idag har jag städat en släktingshus. Imorron blir det dags för vårt.  Ikväll så lappas det.

Ha ddet så bra

Kram

Var rädda om varandra

[Betleguise]
0

Idag har jag inte gjort ett enda dugg. Gick upp, lämna in jobbsystemet för V75 och gick och la mig igen. Gick upp igen tunt 19:30 och nu käkar jag middag.

Så mer eller mindre hela dagen helt förstörd av att inte göra något alls men det kan behövas med. Imorgon är det nya tag och hoppas nåt vettigt blir gjort då.

Är mycket bättre i nacken även om jag fortfarande har ont så det har väl spelat roll nu när jag bara slappat. Ja, och så har jag dagdrömt lite Glad

/B