God morgon 9/1-13
Morsning!
Sitter på jobb och ska strax in och ha lite grammatikundervisning. Idag var det segt att komma upp men det kan bero på att jag fastnade framför en bok igår och det dröjde till 11 innan jag kom i säng.
Idag hoppas jag alla får en bra dag och kan njuta lite trots att vädret inte är helt perfekt!
Kram,
Betleguise
Hej!
Hade sett fram emot en sovmorgon, men fick kliva upp vid 6 i alla fall med en hund som inte var helt ok i magen :P
Nu sitter jag på jobbet och har hur mycket som helst att göra, jobbar dessutom sent idag så det blir raka vägen hem till sängen sen.
Kram!
Jag har haft sovmorgon idag. Mitt schema är sovmorgon på
onsdagarna.
Men Min tillvaro hänger lite i luften för "teknik utbildningarna"
behöver en ingenjör som hjälper elever med "tekninska
beräkningar" som "tre fas växelström"mm. Och då kanske jag
måste dit. Men helst vill jag var kvar på "vuxen gymnasiet".
Idag har jag festat på en hamburgare, en Max-Orginal för 22 kr,
REA såklart. Felicia som är uppvuxen i Kiruna vet vad en Max burgare
är och snakar, Bäst ever!
Vår första Max restaurang fick vi bara för något år sedan. Men nu har
vi två stycken i stan. 
Jag har jobbat sista dagen denna vecka. Blir ingen bio för jag har gjort illa ryggen. Låg raklång på tandläkarstolen igår och sånt pallar inte min rygg. Sen har jag problem med höfterna och svanskotan så att sitta 3 timmar på en stol rakt upp och ner ger mig ännu mer smärta.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Det låter inte bra, Ylva!
Hoppas du har någon medicin att ta för värkens skull.
Nu fick jag en dubbel dos och skall även få lite massage. Hoppas det lättar på trycket.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Hoppas du blir bra i ryggen igen Ylva! Jag vet hur det är att ha ont i ryggen då jag själv har en diskutbuktning och kotförskjutning så hoppas verkligen det blir bra igen.
Max hamburgare är bara så fruktansvärt goda!!! Finns ingen här men vid en tur till Malmö blir det ibland en hamburgare, med salladsblad och inte bröd då men mmmm så gott!
Nyss hemkommen från jobb, ska fixa en bacon/broccoligratäng och sen ska jag njuta av livet. Idag är jag riktigt glad och helt ärligt, jag vet inte varför men jag tänker ta vara på de få timmarna som är kvar på dagen och njuta av att jag har ett leende på läpparna.
/B
Nä Max hamburgare är verkligen inte goda. Jag och exet åt där för några år sedan och varken han eller jag åt upp maten. Sen har jag aldrig satt min fot på Max igen.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Bara du blir bra i ryggen Ylva. Och att du hittar en balans i ditt tränande så inte personalen har något att invända mot dig. Det är det som är viktigt. Hamburgare äter jag bara när det är extra-pris och onsdag. Annars är jag emot "snabbmat". Det ska vara riktigt hemlagad mat, gärna husmanskost.