Ensamhet iFokus

Ensamhet

Etikettdagens-hälsningstråd
Läst 609 ggr
[T-Johan]
0

Fredag 4 jan -13

. Jajamensan fredag härligt! Dax och fylla kylskåpet inför detta årets sista del av "storhelgen". Det blir julskinka à 39 kr/kg. Det är lagom dyrt. Tror inte den blir billigare i år. Ska kolla lite på pressyltan, lutfisken och julölen också. Städning står högt på "att göra listan" också, det behövs verkligen. Hur har ni tänkt fördriva denna blaskiga jumma fredag? Har ni lika grått, regntungt marsväder som jag?

signemo
0

Gomorron.

Har precis vaknat , Inte klokt. Så först får det bli kaffe o frukost.

Under dagen måste snabeldraken fram. Har alltför många änglatofflor ståendes i huset Skrattande

Tvättmaskin skall få jobba lite och så måste jag handla.

När det är fixat så tänker jag slappa.

Det kan bli så att jag tar lite pauser också innan på dan Skrattande.

Ha det så gott allesamman. Kram

Var rädda om varandra

Pelle Långlös
0

Jag har tränat nu på morgonen och sedan fått håret klippt. Har så tjockt hår så rakapparaten fastnade hela tiden. ;-) Jag skall till tatueraren och diskutera en tatuering ikväll. Spännade. :-)

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

[madelaine]
0

Hej!
Jag vaknade inte förrän vid 10 idag, ovanligt sent för att vara jag. Gissar på att det är förkylningen som gör det :)
Solen skiner så jag tänkte tvinga ut sambon på en långpromenad med ena hunden medan jag åker till veterinären med den andra.
Kram!

indra-bus
0

Hej!

I dag har jag tränat yoga. Ska ducha o åka o handla.

Kram på er..

Jag äter inte mina vänner.  Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.

[Qimsid]
0

Har städat bort några lager mögel på min förlegade sadel, nu ser den ny ut igen, skiner svart.

Ska ut en stund för det här är typ enda dagen med fint väder i skottland.

[T-Johan]
0

Nu återstår det att koka skinkan. 2,5 kg. Så ska de griljeras. Men ni är väl trötta på julskinka. Jag ska bara säga Er att priset på 13:dags skinkan blev 29 kr/kg. Dom hade berg av kokt och okokt skinka, prinskorv och köttbullar till halva priset. Av lutfisk, pressylta och julöl var det värre med. #2 Hoppas du inte skrämmer livet ur dina flickor med det nya frisyren och tatueringen bara. Dom vill nog kunna känna sig stolta vid sidan av sin mamma. #5 Min dotter hade ett speciellt "läderfett" som hon smorde in sadel och annat läder med. Har själv använt det till mina skor och dom står emot väder och vid kanonfint.

[Qimsid]
0

Jodå Johan, brukar använda läderbalsam men vi har inget här, så det fick bli äppelcidervinäger och olivolja som är den enda veg. oljan som inte torkar ut lädret!