Ensamhet iFokus

Ensamhet

Etikettdagens-hälsningstråd
Läst 984 ggr
[T-Johan]
0

Godmorgon 3 jan-13

Torsdag, vad väntar Er idag? För min del blir det mycket hobby- jobb. Ska börja städa lite "fredags städning".

Farwuq
0

Jag jobbar som vanligt, men ska en vända till sjukgymnasten snart.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Pelle Långlös
0

Vaknade vid fem, gick på toa och sen hade jag svårt att somna om. Iaf vad jag trodde. Trodde jag halvsov. När personalen kom och knackade på dörren ( två gånger) så var klockan i hjärnan bara sju men tydligen var den halv nio. Hehe. Var så trött så jag tänkte sova en stund efter frukosten men var rastlös. Bestämde mig för att gå ner till motionsrummet. Tränade i 50 minuter. Hihi. :-) Snart skall jag fara hem en sväng med min KP.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

indra-bus
0

God middag!

Här bli de blir de städ dag i dag. Med 3 adhdeare, o en mindre djur park under samma tak blir de fort en endav röra. Damma städa bort julen ska vi oxå.

Bäst att sätta fart nu..

Kramar..

Jag äter inte mina vänner.  Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.

[madelaine]
0

Hej!
Idag har vi varit iväg på en liten utflykt för att ta reda på vart veterinärkliniken ligger, ska dit med ena monstret i morgon så ville kolla upp redan idag vart det var så att jag slipper gå där själv i morgon och inte veta vart jag är.
Utöver det blir det inte så mycket utomhusaktiviteter, är fortfarande förkyld så det blir lite trickträning inomhus blandat med mys på soffan.
Hittade en mixer här i ett skåp för någon dag sedan, så ikväll ska jag prova mig på en melon-smoothie och hoppas på att det blir gott :)
Kram!

[T-Johan]
0

Jo det blir säkert gott, melon-smoothie! Du kanske får testa några gånger innan det blir "super". Men sambon/pojkvännen får väl offra sig och vara testpilot/försökskanin. Själv var jag och kolla efter julmatens extra pris rea. Skinkan är nere i 39 kr/kg. Så det slår till på i morgon. Helgen räddad med andra ord . 2,5 kg för en hundring låter både bra och gott.

[T-Johan]
0

Hur har det gått för Ylva idag? Kom du hem till "kvarten"?

Pelle Långlös
0

Hej Johan. Jo jag kom hem en sväng. Jag och min KP fixade i ordning köket, inte allt men mycket. Skönt att få se sin lya igen. Tog med mig rakapparaten till avdelningen men ingen vill raka mitt hår. :-( Vill inte gå till en frissa och betala dyra pengar för att de skall raka mitt hår.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

signemo
0

Gokväll vänner.

Idag har jag plockat o fixat i ett hus som skall säljas i släkten.

NU kommer jag att somna i fåtöljen.Skrattande

Men vill ändå in här o  önska er en fin kväll

Var rädda om varandra

[T-Johan]
0

Men Ylva, du får inte se ut som en förrymd straffånge. Eller en amerikansk marinkårs soldat. Men jag håller med om att frisörer kostar. Jag går till "Bolla Bolla", och han tar bara 240 kr. Sen har han bara två frisyrer att välja på, sax eller maskin. Väljer man maskin kommer man se ut som dom "stenkastande små- pojkarna" på Västbanken. Sax är lite längre hår. Men damfrisörer tar hur mycket som helst. Så jag fattar varför du väljer att klippa dog själv.

Pelle Långlös
0

Jag tror det blev en marinkårssoldat. Haha. Kanske får bli frissan nästa gång. ;-)

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *