Ensamhet iFokus

Ensamhet

Etikettdagens-hälsningstråd
Läst 984 ggr
[T-Johan]
0

Godmorgon 3 jan-13

Torsdag, vad väntar Er idag? För min del blir det mycket hobby- jobb. Ska börja städa lite "fredags städning".

Farwuq
0

Jag jobbar som vanligt, men ska en vända till sjukgymnasten snart.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Pelle Långlös
0

Vaknade vid fem, gick på toa och sen hade jag svårt att somna om. Iaf vad jag trodde. Trodde jag halvsov. När personalen kom och knackade på dörren ( två gånger) så var klockan i hjärnan bara sju men tydligen var den halv nio. Hehe. Var så trött så jag tänkte sova en stund efter frukosten men var rastlös. Bestämde mig för att gå ner till motionsrummet. Tränade i 50 minuter. Hihi. :-) Snart skall jag fara hem en sväng med min KP.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

indra-bus
0

God middag!

Här bli de blir de städ dag i dag. Med 3 adhdeare, o en mindre djur park under samma tak blir de fort en endav röra. Damma städa bort julen ska vi oxå.

Bäst att sätta fart nu..

Kramar..

Jag äter inte mina vänner.  Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.

[madelaine]
0

Hej!
Idag har vi varit iväg på en liten utflykt för att ta reda på vart veterinärkliniken ligger, ska dit med ena monstret i morgon så ville kolla upp redan idag vart det var så att jag slipper gå där själv i morgon och inte veta vart jag är.
Utöver det blir det inte så mycket utomhusaktiviteter, är fortfarande förkyld så det blir lite trickträning inomhus blandat med mys på soffan.
Hittade en mixer här i ett skåp för någon dag sedan, så ikväll ska jag prova mig på en melon-smoothie och hoppas på att det blir gott :)
Kram!

[T-Johan]
0