Ensamhet iFokus

Ensamhet

Etikettdagens-hälsningstråd
Läst 616 ggr
signemo
1

God Morgon 2 januari

Gomorron  eller kanske Go förmiddag på Er.

En ny dag på det nya året.

Har Ni tänkt på vad Ni har lust att fylla det nya året med.

Jag vill fylla det med glädje över både det stora o det lilla. Att ha förmågan att glädjas åt solen strålar åt fågeln som kvittrar,åt att någon man tycker om mår bra.och mycket mera.

Jag skall också fylla det med att göra saker för min egen skull, Som nu , jag är ledig och tycker det är skönt att bara ta det lugnt på morronen trots att jag kanske borde göra annat.  Men nu bara njuter jag av att koppla av.

Kram allesamman

Var rädda om varandra

Pelle Långlös
0

God förmiddag. Idag har jag varit ut en sväng på stan och handlade en till bok. Inte så kallt faktiskt.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

[T-Johan]
0

Och en annan har varit en sväng på jobbet. Städat lite efter "Vård och omsorg" som inte tar upp efter sig. Det lovar inte gott! Har kört igång det trådlösa nätverket så nu kan jag bada och surfa samtidigt. Bra va! Har ätit pyttipanna med råstekt potatis. Jag trodde det inte skulle bli bra med King Edvard. Men det gick det också. En bit fläskare, falukorv, köttbullar och bejkon ligger i kylen. Kanske Pyttipanna i morgon också, resterna måste gå åt. Nä nu ska jag ha lite kaffe.

signemo
0

Åh råstekt potatis. Nu blev jag sugen på det. Får göra det imorron.

Ha en go kväll

Var rädda om varandra

[T-Johan]
0

Stackars Ylva hon får väl bara "smal-mat". Men om mediciner gör att man går upp i vikt, kanske det kan vara bra i alla fall. God natt på Er, hörs i morgon.

Pelle Långlös
0

Johan, jag fick det i början men nu äter jag normal kost. Tja vad det nu innebär. :-/

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *