Godmorgon 30 dec 12
Tänk vad många dagar det finns i december, hälften kunde räcka. Startar tråden, men måste göra mig i ordning för det är "speldax". Vad ska ni göra idag? Planera nyårshelgen? Har något annorlunda på gång?
Jag har börjat med lite vikter som finns i motionsrummet härmnere. Så skönt att lyfta lite vikter och känna att jag gör något. Har dessvärre träningsvärk i ben och armar så jag vet inte riktigt hur jag skall orka idag men ner skall jag. Hehe. Ikväll blir det att ringa till mina flickor. Spelar ingen roll om de är i Sverige och det kostar en slant för mig att ringa dit.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Jag får besök över nyår, min fina vän kommer hit med sin hund så vi blir hemma här tillsammans med 3 busiga hundar hela nyårsaftonen. Ska ta och diska lite och bädda i ordning åt dem i vårt lilla gästrum, sen blir det en sväng till hundrastgården för att busa loss riktigt ordentligt.
God kväll på er!
Här är de slask väder i dag. Facktiskt bättre med kallt o snö. Blir trött av detta väder.
Så de enda vettiga jag gjort i dag är att vara ute o tränat med hundarna.
Men de har ju vänt o blir jusare för varje dag de är skönt.
Jag äter inte mina vänner. Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.
Jaha! Då var det kväll igen. Sammanfattar dagen som "G+". Hur har det gått för Ylva? Fortfarande träningsvärk? När jag klaga på träningsvärk i de militära fick jag som straff två varv i hinderbanan. Dessutom ösregnade de den kvällen. Kul, kul, kul. Nä nu ska jag göra en macka med falukorv på och lite "natt kaffe". De ska vist inte vara så värst nyttigt, men gott för psyket.
Jo då träningsvärken är kvar, hihi. Var ute på en promenad idag för att köpa lite äpplen och en ny pocket. Det gick bra med träningsvärken i benen faktiskt. :-)
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Här har regnat hela dagen. Var nere en sväng till affären för att lämna in Ica-sudoku tävlingen och köpa mjölk.
Kan vara bra att ha hemma om jag skulle få lust till att koka mera risgrynsgröt.
Sen behöver jag inte gå ut i morgon, när "kriget" bryter loss!
De har redan börjat att skjuta smällare och "bomber", jag tycker att det är så hemskt att höra det.
Det gör ont i mina öron+ att det skrämmer djuren och skräpar ner så fruktansvärt.
#5. Har man träningsvärk så vet man i alla fall att man lever, och har varit duktig
!
#4. Det gör gott i magen också med falukorv
!
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Gokväll i stugan!
Om några få minuter, ja ca 30, är det den siste december och det börjar bli dags att sy ihop året som gått och fundera på vilka onödiga nyårslöften man inte ska hålla.
Jul -och nyårsledigheten har verkligen varit behövlig då jag andats ut, gått långa promenader, stillat min inre oro och ser framemot en nystart och nytänding på det nya året. Det blir alltid bättre, eller man måste åtminstone ha den inställningen.
Inatt blir det kult med Poltergeist och lite nattamad med stekt ägg och så.
Vad som händer imorrn när det är dags att ringa in det nya året, ja det får jag återkomma med för just nu, så här minutrarna innan det slår över till årets allra sista dag, har jag absolut ingen aning om vad som händer!
Å träningsverk… ja, det har jag med åsamkat mig nu när jag spelat tennis på Wii. Snacka om att man är otränad i nackmuskulaturen.
Sov gott och dröm sött
/K
Jag ska vara hemma :). Lämnade min pojkvän idag för det kändes inte rätt, hade inga större känslor för han.. är inte så ledsen över det eftersom känslorna inte fanns där. Jag ska granska min valp och se hur hon reagerar när det börjar smällas intensivt.. annars ska jag bara ta det lugnt :).
Gott nytt år!
En familj i vårt kvarter åker alltid ut på Öland vid tolvslaget. För att skona vovven nerver. Men det rycktas att det inte ska bli så intensivt smällande i år.