Ensamhet iFokus

Ensamhet

Etikettdagens-hälsningstråd
Läst 711 ggr
[T-Johan]
0

God morgon den 28 dec 2012

sådär ja då har vi fredag med fredagsrutiner. Hoppas ni sovit ordentligt i natt. Sömn är en viktig ingrediens för att må bra. Vi håller oss mer motståndskraftigare om vi är väl utsövda. De sa min mamma och hon har alltid rätt! Har ni också vanlig fredag idag?

Pelle Långlös
0

Jag har varit ute med min kp och handlat lite. Äntligen har jag fått duschcreme och schampo som luktar gott. :-) Här på sjukhuset finns det bara parfymfria och tråkiga. Köpte även lite helröda äpplen och boken, Hobbit. :-)

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

indra-bus
0

God morgon!

Full måne i natt har knappast sovigt en blund. Fast känner mig pigg ändå.

Skall på stan idag. O handla mat.

11 minus ute ska väl inte gnälla igentligen, då de  uppe hos Felicia  mycke kallare. Men burr.

#1 Skönt med lukta gott ;)

Ha en bra dag alla mysiga människor.

Jag äter inte mina vänner.  Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.

Pelle Långlös
0

Jo det är bra mycket trevligare och man blir gladare också.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

[T-Johan]
0

"Äntligen har jag fått duschcreme och schampo som luktar gott." Ja det är en liten strimma av ljus som skänker glädje. Att få tvätta sig och smörja in sig i något väldoftande. Är det tillåtet på ditt sjukhus ska du bara vara glad. På många sjukhus är det inte tillåtet på grund av allergier.

Pelle Långlös
0

Jo här på psyket är det iaf tillåtet vilket jag är glad för. :-) Var ner til motionsrummet idag med min dags-kp. Hon drog dit mig och jag visste inte om det. Missade att det stod på mitt schema. Hihi. Iaf så hittade jag massvis med vikter. Jag tänkte: jag är i himmelriket och här kan jag bo. Hehe. Var ner två gånger och tränade. Tänkte gå ner imorgon med. :-)

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

[T-Johan]
0

Vad jul Ylva. Då gäller det bara att jobba med vikterna så du hittar tillbaka till OS-formen. Du vet väl Ylva, att det kostar att ligga på topp i OS.

Pelle Långlös
0

Japp os-formen nästa, men i vilkem gren? :-)

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

[T-Johan]
0

Jag vet inte. Klüft är ju inget motstånd. Dessutom är hon alldeles för mager. Det är lite synd att göra henne ledsen, om hon bara kommer på andra plats hela tiden. Kanske någon kraftsport?

Pelle Långlös
0

Skönt att veta vart man ligger. Haha! Fu derar på att gå med i kraftsportsklubben fast jag är klen just nu. :-) Kan väl inte skada.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *