God morgon 24/12-12
Har ni sovit gott? Själv har jag sovit som en gris. Idag ska man kolla på Herr Anka och Karl-Bertil Johnsson. Och där emellan ska maten fixas. Har tagit fram lite från frysen, en Porterstek så den ska bara värmas. Smidigt tycker jag. Så blir det lite "hobby jobb" i dag också. Sen ska jag hålla lite koll på Ensamhet. För det är säkert fler ensamma. Hur har ni det i dag? Har ni någon "grov plan"? Vad ska ni äta? Har ni något favorit program på TV:n? Ska ni ägna Er åtnågon hobby? I så fall vad ska ni göra? Ska ni slappa och läsa något intressant?
Godmorgon. Vaknade för en halv timme sen. Har ätit en fettfriyoghurt (80kcal) och nu sitter jag på sängen med surfplattan. Kanske, kanske får jag komma hem till flickorna och ge dom sina julklappar. Men jag får inte åka själv utan det måste vara med någon "duglig" person. (Kommer inte vilket ord de nämnde).
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Det låter kul Ylva. Då håller vi tummarna. Du skulle må bra av att få komma ut Och dessutom få känna glädjen av att träffa flickorna en kort stund. Säg de till "dom duktiga". Hopas "jogurten" var god. Man behöver lite extra gott ibland.
God Morgon o God Jul på Er.
Önskar en riktig julefrid idag. En bit mat Ni tycker om.
Har satt på en julskiva, det skapar julstämning.
Hoppas verkligen Du får träffa Dina tjejer idag Ylva. Det är Du värd.
Porterstek, det som är så gott Johan.
Julaftonskram till Er
Var rädda om varandra
Jag kommer att få träffa dom. Det skall bli roligt att få se dom igen. Julen är verkligen barnens högtid och då skall man vara med dom.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Kul kul Ylva! Du har "megaflyt" du med. Ja man vi bara med sina barn så mycket man kan. Hoppas ni får en trevlig stund tillsammans. Så kan du "leva på den glädjen" resten av helgen.
Tack Johan. Jo det verkar gå som på räls.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Åh , vad jag blir glad för Din o barnens skull Ylva. Ha det riktigt, riktigt bra
Var rädda om varandra
Tack signemo. Det gar riktigt roligt att få träffa dom. Dom var så glada att se mig. :-)
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Det var riktigt roligt att allt gick bra. Ni behöver de allihopa. Nu återstår det bara att ta ut min Janssons frestelse och en potatisgratäng ur ugnen. Det är morgondagens mat, men det luktar så gott när Jansson är klar. Sen gör jag natt.
God Jul på er alla! Hoppas att dagen och kvällen blir bra med lite julstök.
Själv firade jag jul igår då familjen jobbade och jobbar idag. Men, igår hade vi en trevlig vit och mysig jul, inget regn och slask som det blivit under dagen.
Några julklappar blev det och lite god mat. Ikväll blir det mest lite slöhet och kanske något spel för de som inte jobbar.
Trots att julen är mysig och underbar har jag eller familjen aldrig riktigt haft någon julstämning under årens lopp. Kanske kan det förändras den dagen man träffar någon och bildar egen familj. Nu, nu är det mest lite extra festlig mat, kanske en julklapp men annars som en vanlig dag.
Men, jag hoppas ändå att ni har haft och får en fortsatt God Jul!
Kramar,
B
Imorgon så har jag levt ännu ett helt år på jorden.
Grattis i födelseskott, eller vad det heter. :-P
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Haha, tack Ylva! Ja känns lite som ett skott i huvudet. Nej då
Tack!
Grattis Qimsid :)
Tack Michaela =)
Hehe, oj så jag skriver. Förskott skall det ju stå. Dumma mobil. :-P
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *