Ensamhet iFokus

Ensamhet

Etikettdagens-hälsningstråd
Läst 927 ggr
[T-Johan]
0

God morgon 22/12-12

Godmorgon! Har Ni sovit gott? Vad ska Ni göra idag, städa? Jo jag ska städa lite bara. Och sen en del "hobby jobb". Men övrig ska jag tat lungt.

Pelle Långlös
0

Jag skall in till stan för att kolla på en present till barnens far som de kan lämna till honom på julafton. En sväng förbi apoteket blir det också men om jag köper något vet jag inte.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

[T-Johan]
0

Apotekets karameller är inte särskilt goda. Bara dyra. Sen blirman bara trött och snurrig i knoppen av dom. Äter man för många hamnar man på sjukan. Mataffärernas karameller är billigare. Smakar bra, och äter man för många går man bar upp i vikt lite grann. Jo, jo, lite magknip får man också. Men det är bara bra, som en varnings- klocka, kan man säga. Bra att Du har goda relasioner till flickornas pappa. Det är bra för dina flickor. Flickorna ser och lär när du visar andra "kärleksfull omtanke". Det är en bra sida hos dig, Ylva. Nä nu ska jag börja hobby jobba.

Pelle Långlös
0

Japp på sjukan har jag redan hamnat på. Köpte flera utav apotekets karameller. Jo vi har en bra relation med honom.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Geru
0

Jag snorar:p Kommer väl göra det hela dagen:p

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

[T-Johan]
0

Då är det bara att köpa hem; choklad, nötter, fikon, massa frukt, engelsk lakrits- konfekt och extra kaffe. Stanna sedan kvar i sängen och njut av allt godis. Ja, ja det ska var lite då, Punch allstså. Jag lovar dig att du är bra på ca: en vecka. PS (de e nog tur att jag inte jobbar på sjukhus) DS

signemo
0

Hej allesamman. Krya på Er Ni som inte mår så bra.

Något väldigt ovanligt har inträffat, jag har redan fått städat till jul. Fast å andra sidan är jag en valdigt lagomstädare.

Imorron skall skinkan kikas, tycker om att ha doften från när den griljeras i just vid jul.

Fast jag borde köra och köpa blockchoklad, jag har redan dränkt russin i konjak och det skall göras en marsipanrulle med detta i, men sen skall det ju penslas choklad på på. hm, att man alltid glömmer nått.

Passar på att önska er allesamman, en fin , lugn, god jul.

Kram

Var rädda om varandra