Ensamhet iFokus

Ensamhet

Etikett: dagens-hälsningstråd
Läst 749 ggr
PiganX
0

Lördag 15/12-12

Hej på er! Glad Hur är det med er idag?

Jag har inte gjort speciellt mycket idag, har varit snö, blåst och mulet hela dan så har inte varit något kul promenadväder. Nu är det mat på g, och sen blir det tv-kväll i soffan med hundarna.

Trevlig kväll på er!

Tarotstollan
0

Jag har sovit. Pratat i telefonen. Sitter nu och tittar på det sista av Harry Potter filmen samtidigt som jag äter lite.
Sen skall jag fortsätta städa och titta på tvn.

Ha det bra alla!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[T-Johan]
0

Här är det "nedräkning". Ska duscha, "elda popcorn" och knoppa. I morgonbitti är det upp tidigt och repa med trion. Undra hur det gått för Ylva och resan till Sverige (över Ålandshav i kuling) T.o.R. dessutom.

Pelle Långlös
0

Hej T-Johan och alla andra. Jo tack det gungade så jag och dottern tog en hytt så vi kunde lägga oss och vila i lugn och ro. Tyvärr blev jag strandsatt på hemresan. Kunde ta in på hotell men det skulle bli för dyrt även om Eckerölinjen skulle ha ersatt det senare men jag var ju annars tvungen att punga ut allt själv vilket jag inte hade. Så jag fick sova hos min ex-mans föräldrar (han och barnen var också där som tur var). Det var jättesnällt av dom att låta mig sova där. Men jag tog ingen mat utan åt det som barnen lämnade efter. Hihi. Frukosten hoppade jag över för jag tänkte att jag skulle äta på båten men det gungade även på hemvägen så jag tog en hytt och sov en stund.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

[T-Johan]
0

Jo jag hade det på känn att det skulle bli en "gropig" resa. Jag läste på nyheterna att strömmen gick där uppe i Roslagen. Och snöblask. Men jag förstår att du vilat upp dig idag. Snällt av dina svärföräldrar att ta sig an Er båda.