Tisdagen den 20 november
Hej på Er.
Hur har Ni det en vanlig novemberdag? VAd hittar Ni på?
Här är det typiskt novemberväder. Så jag får vara sol själv idag.
Har åkt på en riktig höstförkylning, så dagen skall tillbringas i säng eller soffa.
Brukar Ni meditera något?. Är något jag vill kunna och det blir bättre o bättre. Men oftast så kommer andra tankar flygande eller så somnar jag
Ha en solig dag rara vänner
Var rädda om varandra
Jaa, den som ändå hade ro för meditation, vore säkert "en lisa" för själen. Grågrågrått här med men under helgen "halkade" jag in på Spotify. Hade konto där sedan tidigare men nu "ärvde" jag ett ljudsystem, med härlig bas, till datorn av en "unge", som bytt upp sig, så nu blev det kul igen. Här har det varit rock, pop, julsånger och allmän nostalgi på högsta volym hela dagen (tur jag inte stör grannar). Just låtar med "riv" i och en härlig bas som får igång "gunget" i både kropp och sinne är ju verkliga humörhöjare. I love it!
Målat möbler är den nytta jag gjort idag. En hylla, ett bord, trästommen till en bäddsoffa och en barnstol. Inte så kul men lätt som en plätt när jag (som tur var) i min ensamhet sjöng med, hellre än bra, för full hals. Soffan är sonens men när penslar, och jag, ändå är nerkletade kan jag ju lika gärna göra allt. Ska sy ny klädsel och julgardiner till grabben också så snart jag hinner.
Krya på dig Signemo och ha så bra du och alla andra.
Jösses vad Du gjort mycket. Och tänk om man hade sån talang för att måla.
Blir full i skratt när jag läser att du dragit igång musik på full volym. Det händer här också. tex. Creedence Clearwater revival.
Har kommit på att har jag huvudvärk. Så skall en skiva med dem spelas på högsta volym. Då får väl huvudet korsslutning och spänningshuvudvärken försvinner
Var rädda om varandra
Ja Ceedens har man diggat sen tidernas begynnelse. Det finns lite på youtube för oss nostalgiker. Annaras är det grått och disigt i syd östra svedala, typisk kustväder. Annars är det bra på min skola. Elevern som läser första året matte börjar bli klara och jag övar dom att tala "mattematiska". Ett ord som vi alla har svårt för är "poportionalitetskonstant". Det är knapt jag kan stava det själv. Och tänk på hur svårt det kan vara för en Usbek med ryska som andra språk att lära sig tala och skriva "mattematiska". Nä invandrarna gör det mycket bra!
Jag har varit i skolan, ganska rolig dag. Vi fick tillbaka två prov med betyg på, fast på det ena var det två ämnen på ett prov. Två F och ett E-. Jag skrattar mest åt det för alla fick ju D, B och A. Men har fått A, B och sånt i engelska och svenska så jag blev inte riktigt arg för jag är sämst i skolan.
När jag kom hem gjorde jag varma mackor och drack ett glas juice med choklad muffins som efterrätt i sängen medans jag kollade lite på youtube på mobilen. Efte att ha ställt ifrån mig sakerna somnade jag och sov i nästan två timmar. Jag är helt slut även fast den där tuppluren.
Nu ska jag gå och lägga mig, somnar alltid runt 1 om jag lägger mig klockan tio så hoppas jag somnar tidigare om jag lägger mig tidigare 
Har annars väldigt ont i kroppen, både från ridningen, styrketräningen på idrotten och kanske 3 bett som jag fått av min kompis..ja han bits.
- Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.
Hej på er! Jag är också lite krasslig, ont i halsen och hosta. Men får hoppas att det går över. Har bakat både igår och idag, och har en hel del mer att göra innan torsdag. Får se hur man ska hinna allt.. Men men. På fredag åker jag in till stan och piercar mig, 3 nya hål ska tas, hehe!
Kram på er