Ensamhet iFokus

Ensamhet

Etikettdagens-hälsningstråd
Läst 885 ggr
[T-Johan]
0

Godmorgon Ensamheten 1/11-12

idag är november och vinterdäcken på annars är allt som vanligt. torsdag är liktydigt med "ärtor o fläsk" Hoppas Ni får en bra dag och helgen närmar sig. Vad har Ni för planer inför helgen? Ni vet väl att det är helg (röd dag) på lördag. Det blir till att storhandla tidigt i morgon. Dom flesta har nog "kort arbetsdag" i morgon.

[Ambrosia]
0

Hej Johan och alla.

I dag var jag hemma från jobbet, känner mig ledsen. Så har svårt att ringa och va värsta service minded, när jag känner mig ledsen. En i min närhet vart arg för att jag var hemma i dag. Men det ska väl han skita i. Blir irriterad när han ska bestämma över en.

Så jag ska dricka kaffe här om en stund, sen ska jag försöka titta på nåt roligt. Får se om jag hittar nåt roligt att titta på, på youtube.

Ja fint det blir med Allahelgona. Då måste man ju svänga förbi en kyrkogård tycker man ju. Får se om någon vän eller någon i familjen med bil ska till nån, så man kan hänga på.

Johan: Bra du gilla länkarna, i en annan tråd. Jo dom böckerna är jätte bra.

Må så gott.

Kram från Lisa

Quennie
1

Min dag började inte alls bra men resten av dagen var nog helt ok. Det är nog inte så ofta att man har bra dagar när man börjar komma in i en depression. -.- tråkigt, men så är det. -.-

I helgen blir det att bara vara hemma och umgås med min dotter..  Har inga planer alls just nu..

Ha en bra kväll!

"You only live once so just go fucking nuts." -  Mitch Lucker

Instragram : Quennielee sägs det. ^^