God eftermiddag, Ensamheten. 29/10-12
god eftermiddag på Er hoppas alla anonyma på Ensanhet mår gott nu när vi har påbörjat vintertid. det var länge sedan Ylva på dom vackra öarna mellan Sverige och Finnland hörde av sig. hoppas hon mår bra och ni andra också!
Hej Tommy! Jag är i Kiruna, och mår otroligt bra justnu! 
Det låter härligt! Har dom flyttat på Kiruna än? Snö? Snön lyser upp, och allt känns lättare. Ha de gott!
Nej herregud, än är det länge kvar. Är mycket snack och lite verkstad haha! Jo, det är rejält med snö här, -15 grader ute också.
Oj, så kallt redan så tidigt på hösten/vintern!
Här nere är det just nu -2,3 C. Fast det är halkan som är värst nu när det fryser på, regnet öste ju ner i går och det har ju inte hunnit torka upp i dag.
Har dock varit ute på promenad tidigare idag när solen var framme, och det var ju mysigt.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
#4 Ja här finns det ingen höst, är vinter rakt igenom 
Hej T-Johan. Ja det är sant att jag inte hört av mig här. Jag finns i levande skick och mår nu bra igen fast jag är kvar på avdelningen. Skall få en ny medicin (Lithium) så då är det bra att vara kvar under insättningen.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Ja det är bra Ylva……. ny medicin kanske är det bästa. Det gäller bara att hitta rätt och att dosen blir lagom. Men Du ska veta att Ensamheten blir en mer ensam när Du är borta. Gillar Du piroger, sådana med kött i? Jag fick sådana här om dan. Och det var en evighet sen jag åt "riktiga piroger". Super gott!
Tack skall du har Johan. Jag skall vara mera här inne och visa upp mig och hjälpa andra. 
Jo de där köttpirogerna gillar jag.Billiga att köpa också. Dessa piroger skall man äta kokt korv till. Man skär nästan hela vägen genom mitten och lägger in 1-2 korvar och äter sedan med ketchup. Så som finnarna gör för det mesta.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Jag känner mig bara trött och lite ledsen i dag.
Julklappen: här får du en styrkekram. 
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Kram till er allihopa! 
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!