Ensamhet iFokus

Ensamhet

Etikettdagens-hälsningstråd
Läst 698 ggr
PiganX
0

Fredag 5/10-12

Hej på er! Glad Har inte skrivit på några dagar, men jag har faktiskt haft fullt upp. Har sprungit på möten hit och dit nästan hela veckan, pluggat och varit ute med Leo en hel del. Så har inte blivit så mycket dator faktiskt.

Jag mår ganska bra just nu, längtar massor till vintern eftersom jag blir hundägare då. Vilken ras det blir är inte klart ännu, men vi får väl se..

Hoppas allt är bra med er, trevlig helg!

[twtw]
0

det är bra att va utan dator ett tag

PiganX
0

Jo det är det.. Tungan ute

VilmaKristina
0

Idag var jag på ''Disco ball night''. Man kan om man vill bilda lag och spela handbolls matcher som leder till final osv. Men man kan också vara där och dansa, äta, kolla och träffa massa människor. Var där med ett par kompis, andra gången jag är med och det blev en lite stor grej att jag skulle kolla, har inte varit på det på över 1,5 år! Det var kul med vänner och sånt, men det är inte riktigt min grej Glad

• Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.

Wide Awake Dreamer
0

Träningsdag idag! Har börjat träna styrketräning här hemma i lägenheten, med hjälp av ett par 10-kilos hantlar, en dörrtrapets och lite uppfinningsrikedom Skrattande

Har tränat under hela våren och sommaren men hade ett väldigt slö period från augusti till slutet av september, men nu har jag kommit igång på riktigt igen sedan ett par veckor tillbaka. Känns riktigt skönt faktiskt. Man blir av med en massa överskottsenergi samtidigt som man känner att man gör något vettigt, självförtroendet stiger och humöret börjar peka uppåt igen. Träning rekomenderas alltså!

Tyvärr har jag fortfarande svårt att komma mig utanför dörren, eller rättare sagt, det tar tid innan jag kommer till skott. Idag kom jag inte iväg ut förrän det var mörkt ute. Men jag skall försöka få ordning på det också. Jag längtar tillbaka till en strukturerad vardag.

PiganX
0

#3 Låter som att du haft kul, hoppas att du får en trevlig lördag också!

#4 Åhå, det var inte illa att du börjat träna! Hoppas det fortsätter i rätt riktning, gör inte illa dig bara! Glad