Ensamhet iFokus

Ensamhet

Etikettdagens-hälsningstråd
Läst 764 ggr
PiganX
0

Godmorgon 2/10-12

Godmorgon på er! Glad

Jag är på jättebra humör, känner mig hur nöjd som helst eftersom jag pluggat hela natten. Känns jättebra att jag kommit igång! Och snart har jag gjort klart halva nians svenska, på bara några timmar. Helt otroligt skönt! Och på torsdag har jag matteprov på första kapitlet, och jag vet redan att det kommer gå bra så jag är helnöjd!

Ska nog fortsätta plugga hela morgonen, och hoppa i duschen senare. Och sen har jag möte på BUP, äntligen! Så får hoppas att det också går bra, ska träffa en ny läkare där och jag hoppas att hon är lika förstående och trevlig som den andra.

Vad ska ni göra idag? Hur mår ni?

Kram! Kyss

[Ambrosia]
0

Hej alla och Felicia.

Vad kul att du tycker det är roligt att plugga, duktig du är som gjort så mycket redan. Asbra ju. Hoppas mötet på BUP går bra. Håller tummarna med att du får en bra läkare.

Jag sitter och surfar här lite innan jag ska åka till jobbet, börjar 12.30. Men det tar 1 timme och 30 min att åka dit med. Jag mår rätt okej i dag. Lite trött bara. Men man vaknar väl till liv så småningom ;)

Hoppas ni alla får en fin dag.

Må så gott. Kram från Lisa

PiganX
1

Hej Lisa, skönt att höra att du lever! Glad Hoppas att du också får en bra dag, och att du får fortsätta må okej.

Kram!

Pelle Långlös
0

Idag har jag jobbat som jag brukar göra de tre första dagarna på veckorna. Idag var det lugnare på jobber än vad det var igår. Igår var vi fyra och då gick det undan och det var stökigt osv. Men idag var det bara jag och min arbetskompanjon och vi brukar ha trevliga samtal medan vi jobbar. Inget stress eller stök.

Sen har jag ritat lite medan jag väntat på bussen. Blev två teckningar.

Nu är jag hemma och skall försöka komma ifatt bloggen och forumen då jag inte orkade igår kväll.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

julklappen
0

Jag mår jättebra. Praktiserar på en restaurang i Nyköping med jättesnälla arbetskamrater och med en jättesnäll chef.När jag kom hem i dag efter arbetet så hade min ena dotter och hennes pojkvän bakat bullar så jag fick kaffe och nybakade bullar.Så gott.

[T-Johan]
0

#3 Vad tecknar Du för motiv om Du får välja själv Ylva?

Pelle Långlös
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har inte specialierat mig ännu men naturbilder ligger nog närmast.

Här är lite träd som jag ritat idag.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

VilmaKristina
1

Dagen är typ slut för mig nu. Jag ska gå och lägga mig om 15 minuter, men sitter för tillfället vid skype med en klasskompis. Men idag har väl varit okej, hade slöjd och kommit långt på mitt arbete så är väl nöjd. Glad

Oskar hälsar förresten.

• Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.

[T-Johan]
0

#6 Härligt med naturmotiv! Naturmotiv är neutralt på något vis. Bomarsund med omgivningar har jag svårt att förtränga. De var så sagolikt vackert. Ingö med det stora fjärden i söder lika så. Du kan vara glad att få bo på ett så vackert ställe som skärgården mellan Sverige och Finland.

Pelle Långlös
0

Tack T-Johan. Jo det är vackert här. Bomarsund ligge en bit bort från mig även om jag bor i samma kommun. Har ingen bil så det blir inte att jag åker dit och målar men jag tänkte gå till Kastelholms slott och måla av slottet nån helg. :-)

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *