Godmorgon 28/9
Godmorgon på er alla!
Idag var det så ruggigt väder på morgonen att inte ens hunden ville gå ut. Hur är vädret hos er?
Sitter på jobbet nu och har förhoppningsvis en ganska lugn dag framför mig. Efter jobbet ska jag hem och städa, och ikväll eller i morgon får vi antagligen hem en TV. Jag har inte haft TV på 4 år, så jag tycker att det ska bli ganska spännande att kunna sitta och bläddra mellan kanalerna igen :)
Vad ska ni göra idag?
Kram!
Hej ! Trevligt gomorron-meddelande, sånt e kul :)
Jo, samma väder här, regnade lite i natt, och nu på morgonen är det ännu regn i luften, ska iväg på yoga på morgonen, hoppas på uppehåll när jag åker dit.
Ha det gott!
Mvh
C
Jag håller med dig TS. En tv har jag nu också fått och har inte heller sett på tv på flera år. Tyvärr funkar inte alla kanaler som det ska så jag måste in till stan för att fixa detta men jag vet inte om jag orkar men jag måste nog.
Hemhjälpen kommer kl 13 så det väntar jag på.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Godmorgon på er! 
Madde & Ylva, herregud alltså.. Jag förstår inte hur ni har klarat er utan tv, jag hade inte klarat mig särskilt länge utan min, haha!
Aspiecb, yoga är himla skönt. Man lär sig verkligen att slappna av, det är rätt skönt för både kropp och själ. Hoppas det går bra!
Har inte sovit inatt, och jag är utmattad men kan inte sova ännu på ett vääldigt långt tag. För nu ska jag nämligen ut med Leo, han behöver motion, och sen får jag väl sprida ut lite godis i skogen så han har nåt att göra ett tag, så jag eventuellt hinner plugga.
Kram på er. 
INte så svårt. Eller jo det var det i början men sen insåg jag att det var så mycket "skit" på tv:n så det blev lättare. Nu ser jag nån timme på kvällen. Blir kanske mer sen när jag får alla mina kanaler vilket det inte funkar just nu.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *