Godmorgon 24/9-12
Godmorgon på er! 
Jag har inte kunnat sova inatt, fastnade framför datorn och förde över massor av gamla inlägg från min gamla blogg, till en ny. Och det tog timmar.. Haha!
Är inte på något särskilt bra humör, är bara utmattad och less. Så jag ska släcka alla lampor, och krypa ner under täcket med världens finaste vovve, och sova ett par timmar.
Vad ska ni göra idag?
Good Day!
Fick en hel del gjort igår och efter jobb idag blir det antagligen ett andra lager färg. Beror lite på ljuset, jag måste ju se var jag målar.
Annars lär det också bli en runda inom stan i eftermiddag och så måste jag köra en sväng inom och handla.
Ikväll blir det nått lätt och en tidig kväll då jag hade svårt att sova inatt. Inte helt lätt att gå upp sex när man somnar halv fem.
Kram
Just nu sitter jag faktiskt i skolbänken och lyssnar på lite info om ett kommande prov. Inte så intressant och det är rätt stökigt så surfar lite. Fått ny plats och hamnade framför killarna som är stökigaste. Välkomnar huvudvärken efter skolan :)
- Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.
Förkylda elever = lätt arbetsdag! Men tiden går fort, redan den 24 september. Snart oktober och riktig höstmånad.