Ensamhet iFokus

Ensamhet

Etikettdagens-hälsningstråd
Läst 937 ggr
[T-Johan]
0

22/9-12 Lördag

Gogmorgon allihopa! Jag lyckades somna klockan 6 i går och vaknade klockan 7.00 idag. Gårdagsdisken är fortfarande kvar, men man är utsövd så den blir en enkel match. Hur har Ni det? Regnar det hos Er också? Eller blir det långpromenaden i solsken? Annars är det inte helt fel att stanna inne och laga god mat, läsa något, kolla lite på Ensamhet och bara "softa".

[madelaine]
0

Godmorgon!
Jag somnade också tidigt igår och känner mig nästan mör i kroppen efter att ha sovit flera timmar mer än vad jag är van vid.
Det regnar här också, men en långpromenad hade jag tänkt ta i alla fall. Sen ska jag tvätta, städa och gå till djuraffären och köpa hundmat. Lite senare i eftermiddag kommer en kompis på besök, jag har inte träffat henne sen i mars så det ska bli kul :)

[Betleguise]
0

God Morgon!

Idag är det verkligen en riktigt god och förträffligt fin morgon. Visserligen regnar det, solen lyser med sin frånvaro och det känns verkligen att det är höst i luften men vad gör väl det.

Igår när jag kom hem låg ett litet brev i lådan som sa att byte av trådar/optik är klart och att efter en uppdatering skulle nätet fungera utan strul! Och nu, fungerar det!

Så, idag, efter MBC och V75 inlämning ska jag njuta av att jag har internet igen och nu helt utan avbrott! I övrigt blir det en dag med tvätt och spackling!

Ha en riktigt, riktigt bra dag!

Pelle Långlös
0

Inte så tidigt för mig eftersom jag har två av mina döttrar och de har ju så mycket att prata om så de hinner inte att sova. Sen skall det läsas, sjungas och bli pillade på ryggen. En lååång procedur. När jag inte har några barn så går jag och lägger mig mellan 18 och 19. Tungan ute

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

PiganX
0

Godmorgon på er! Eller ja, godkväll kanske det ska vara.. Men jag vaknade nyss iallafall. Glad

Blir nog ingen långpromenad idag, har ganska ont i huvudet och är väl inte världens finaste väder heller.. Det regnar här, det gjorde det igår också.

Hade tänkt laga tacos sen, är ensam hemma ikväll så får väl mysa här med Leo och lite tända ljus. Hoppas ni också får en trevlig kväll.

Kram på er! Kyss