Godmorgon 13/9-12
Godmorgon på er underbara medlemmar. 
Jag har inte somnat ännu, som vanligt.. (Jag antar att ni inte blir förvånade). Och nu är det försent för det, hinner inte innan mötet på bup. Så jag ska försöka få i mig lite frukost, och sen hoppa i duschen. Måste köpa en skräpkorg sen också, den jag har är lite för liten.. Och har inte blivit av att köpa, så jag tänkte att jag tar tag i det också idag.
Den här dan kan antingen bli väldigt bra, eller så kommer jag må ännu värre sen.. Det återstår att se, men jag har mått lite bättre igår, så jag hoppas att jag får må lite bättre idag också.
Hoppas att allt är bra med er. Hur ser er dag ut? 
Godmorgon. Sitter och äter frukost just nu. Skall in till stan och möta upp brorsan. Senare under dagen skall jag hålla i en datakurs. Denna gång hur man lagar en epostadress och hur man sedan använder sig av den. :-)
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Godmorgon här med.. Är lite kul att du alltid skriver på både Insidan och Ensamhet, så då skriver vi nästan samma saker åt varandra. Men det gör inget, hihi 
Så det blir att hålla i en datakurs i alla fall? Hoppas att det går bra, och att du inte känner dig lika nervös den här gången! Jag önskar dig lycka till!
Hehe, det tänkte jag också på nyss om att jag skriver på båda sajterna. :-) Jo det får nog bli en datakurs iaf. Känner mig mera positiv idag än förra veckan. :-)
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Skönt att du också känner dig mer positiv den här veckan, det gör jag med. Eller iallafall från igår, det känns bättre idag också. Får hoppas att det håller i sig. 
Godmorgon!
Själv sitter jag och väntar på mina "historie elever".
Hoppas allt går väl för Dig Ylva.
Det är mycket stärkande
för självkänslan att få undervisa/hjälpa andra som inte
har samma kunskapsnivå som en själv.
Godmorgon på dig med Tommy!
Hoppas du får en bra dag.
Tack Johan. Det gick bra och jag fick min elev att skapat ett epostkonto och hur man söker på internet och youtube. 
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Jodå Felicia dagen (skoldagen) har fallit väl ut. Kul att Du och Ylva har humöret uppe. Man stärks som människa av ett gott humör.
Ja det gör man. Det var ju ett tag sedan som jag mådde så här bra och det är jag glad för. Jag gillar även mitt jobb och jag och kompanjonen har det rätt så trevligt där vi sitter och monterar babygungor.
Pelaren är mitt lyckopiller brukar jag säga.
Nu har jag ju min bror och han har just köpt en tv åt mig. Jag är så glad för det för jag har varit utan tv sen jag skilde mig från mitt ex i december.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Fick precis veta att jag ska åka till Skåne på lördag. Och inte komma hem förns på söndag. Lite ångestskapande är det ju. Men bara man får sova ordentligt så brukar jag kunna köra Skåne t.o.r.