Jag kan inte släppa henne.
Jag vet inte hur lång tid det har gått. Tror det är 2-3 år. Men om jag egentligen tänker efter kan jag inte komma ihåg.
Saknar hennes doft, hennes person, hennes allt.
Fan.
Kan inte träffa någon ny, vill fan inte ha någon annan.
Barnsligt jag vet, men fan.. bara fan.
Är det en tjej du varit tillsammans med, en vän, eller släkting du pratar om?
ex.
Ni har ingen kontakt alls längre, eller?
Finns nog inte så mycket att göra, men om du vill kunna gå vidare så måste du börja med att acceptera att det inte är ni längre. Det kan ta ett tag att vänja sig vid tanken (om du inte redan gjort det, men det verkar inte som det). Försök träffa andra tjejer, gå ut och gör saker och känn efter hur det känns.
Nä, har inte blivit van vid tanken. Eftersom jag endast skjutit undan det. Jag vet att det aldrig kommer bli hon och jag igen.Likt förbannat väntar jag på henne. Som någon jävla svan.
Jag vill inte träffa andra, för jag vill inte riskera att falla och sedan bli förnekad. Orkar bara inte.
Du måste börja med att acceptera att hon är borta, och att det inte blir ni igen. Har du funderat på att gå till en terapeut som är duktig inom relationer och liknande?
I know the feeling..
Jag har en förbannad tendens att bli riktigt djupt kär.. Jag var kär i en kille i 5 och halvt år.. De är rena helvetet. Självförtroendet går ner och man hamnar i en depression.. Men ännu värre är de för killen som jag föll för. Han ville ju inte såra mig, han kan ju inte göra någonting heller.. Jag önskar att man kunde styra sina känslor..
Men mitt råd till dig är att tänka på de från hennes synvinkel, om du verkligen älskar henne så låt henne gå. Hon vill inte att du ska sitta och tänka och vara ledsen över henne. Gå vidare för hennes skull. 
Ha de så bra & hoppas att du hittar den rätta!
Glömde att tillägga att de där om att dejta andra inte funkar. Under dom där 5 åren så provade jag allt! Slutade upp kontakten, var med andra killar men de fungerade inte. Så Att träffa andra tjejer och dylikt kommer inte fungera förens du VÄLJER att gå vidare och verkligen VILL det av hela ditt hjärta. Att du verkligen inte vill vara fast vid henne.