Godmorgon 11/9-12
Godmorgon! Jag har inte somnat ännu och lär nog ta ett tag till innan jag gör det. Leo ligger brevid mig i sängen och drömmer, hans tassar rycker lite emellanåt, han är så söt..
Satt vid skrivbordet tidigare inatt när en spindel plötsligt kröp emot mig, och spindlar är ju min allra största fobi. Så jag försökte hålla koll på den, sprang ut i köket och blötte en tuss papper, och tänkte döda den. Men när jag kom tillbaks var den spårlöst försvunnen, så har haft en del ångest över det. Finns ingenting vidrigare än spindlar.
Har varit lite "off" senaste dagarna, inte lika positiv som jag brukar vara mot er andra annars. Jag ber om ursäkt för det, men alla har vi våra svackor. Har ingen ångest för tillfället men motivationen att göra nåt ligger på 0. Har faktiskt ingen aning om hur jag ska ta mig upp igen.. Men men.
Hur är det med er andra? Vad ska ni göra idag?
Kram.
Godmorgon. Idag kommer min bror. :-) Det var ju typ 20 år sen sist. :-)
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Hoppas verkligen att ni får det trevligt tillsammans!
Lite "formsvacka" Felicia! Men det är bara försöka komma in i matchen igen. Hur har det gått för Ylva då? Själv har jag ingen bra relation till min syster. Och får anstränga mig mycket när vi träffas. Fick veta att jag ska ha fyra "trasiga själar" i historia på torsdag. Måste börja läsa på om Europa under 1800-talet.
Tack Johan för din omtanke. Jag mår numera bra och är glad igen. Det går bra mellan mig och min bror och jag är glad att vi har hittat kontakten igen. 
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Det är tryggt att ha släktingar vid sin sida. Hur man vän vänder och vrider på det så är "blod tjockare än vatten".