Good Morning 10/9
Klockan närmar sig åtta och en hel lång, trevlig och orörd måndag ligger framför oss!
Idag blir det återigen en mugg med kaffe, en promenad innan jag ska iväg och se var det hela slutar men jag är optimistisk!
Måndagar är annars alltid, för mig den längsta dagen i veckan. Det är långt till helgen och man vet inte exakt vad som kommer att inträffa. Från de övriga dagarna kan man alltid räkna ner till helgen.
Annars idag ska jag inte göra så överdrivet mycket mer än att tvätta golven då jag inte hann med det i min städning igår.
Vad ska ni hitta på?
Ha det gott idag och njut av livet!!
Godmorgon till dig och alla andra. Jag skall till kirurgen och prata om gbp som jag hoppas skall bli godkänd. Annars har jag inte annat för mig.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Hej på er.
Jag ska åka till jobbet om en stund. Känner mig seg i huvudet. Men får vila lite på tåget.
Måndagar är ju inte så roliga. Men man får hoppas den går fort.
Ska ringa och boka in massa patienter, så jag lär ju ha fullt upp.
Har haft en bra helg. Synd den går lite fort bara.
Kram från Ambrosia :)
Hej!
Jag är faktiskt hemma från skolan idag, eller i alla fall halva dagen.
På idrotten fick jag svårt att andas och jag tappade rösten, min idrotts lärare bad mig gå och byta om och inte vara med. Men påvägen till omklädningsrummet blir jag getingstucken. Det svider och allt möjligt. Så jag gick hem med ond hals, tappad röst, geting stucken och ont i magen.
Annars har det varit en trevlig dag hittills. Väntar på att posten ska komma så jag får min nya gröna mobil skal som jag längtar efter 
- Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.
Skulle ha börjat med skolan idag, men har glömt lösenordet till programmet så kommer inte åt materialet. Kanske tar mig en dusch sen, och tvättar kläder. Sen ska jag försöka sova igen.
Kram på er andra.
Felicia, viktiga lösen och andra krypton är kanon att ha i mobilen. Ofta räcker det med ett ord som bar du associerar till koden.