Ensamhet iFokus

Ensamhet

Etikettdagens-hälsningstråd
Läst 762 ggr
[Betleguise]
0

God morgon 30/8

Klockan har hunnit bli över 12 idag med men idag var jag lite senare i starten så det får bli en god morgon iaf Glad

Det är rätt ok att ibland ha någon dag i veckan som man kan jobba hemifrån. Nu sitter jag dock och letar nytt jobb. Ok, jag vantrivs inte men jag är sugen på något nytt och ny utmaning så dagen kommer att ägnas åt att leta upp fler nya intressanta jobb och skriva ansökningar.

Tog också en långpromenad innan frukost så nu bör man ju kunna vara pigg resten av dagen. Glad

Annars är ju alltid dagen innan den siste den mest tråkigaste då det är räkningsdags. Alltid lika tråkigt att betala räkningar!!

Ha en bra dag!

PiganX
0

Godkväll! Glad Idag var jag till terapeuten, det blev bråk och jag blev ganska less. Har dessutom inte sovit något inatt, så mitt humör har hängt på en skör tråd, och när den går av så smäller det. Känns samtidigt som om jag inte orkar vara arg, jag orkar inte känna något alls. Inte ens ångest.

Nyss åt jag tomatsoppa och vitlöksbröd, hur gott som helst! Nu ska jag lägga mig och kolla OZ, en fängelseserie, och sen somna också, så småning om.

Hoppas ni andra får en trevlig kväll, och att ni mår bra.

Kram!

[Betleguise]
0

#1 Styrkekramar till dig!!

[T-Johan]
0

Du har en stark sida Felicia. I allt elände och ilska kan Du fånga upp det positiva. Det är beundransvärt! Hoppas Du får sova gott, det är Du värd.