Hur mår ni?
Ja, hur mår ni?
Sammanfatta dagarna i veckan till en ända känsla.
Själv mår jag sådär, är väldigt trött och har ont i huvudet dag in och dag ut. Det är stökigt i klassen och är inte jätteförtjust i min nya lärare.
Annars flyter det på 
Idag fick jag en riktigt härlig känsla, att min bästavän alltid är där för mig och hur ensam jag är hemma så är känner jag mig aldrig ensam med henne på skype 
Idag red jag så varför inte en hästbild :D
- Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.
Tråkigt att du inte är förtjust i din nya lärare. Jag önskar jag kunde säga att det blir bättre men eftersom jag själv är lärare vet jag att det inte alltid är så lätt att komma överens med nya lärare. Men, lärare har en roll att alltid lyssna och försöka förstå så varför inte prata med hen så kanske det blir bättre? Bara ett tips då jag själv tycker det hjälper väldigt mycket när elever själv kommer och snackar och vill förändra undervisning eller så.
I övrigt har veckan faktiskt varit en av de bästa. Internet tillbaka ger ju rätt mycket glädje efter en tids frånvaro från datorn. Men jag kämpar ju med viktminskning också och denna veckan har det tagit fart igen så det är extra kul och ger lite glädjeyttringar.Jag längtar, längtar tills jag känner mig så säker på mig själv gällande vikten att jag kan tro att det finns någon därute för mig med.
Lite negativt att jag dock inte träffat en levande själ förutom när jag varit och handlat så det har varit lite deppande. Och helgen lär jag till åtminstone 98% säkerhet spendera ensam så det är ju också lite deprimerande.
Så en känsla blir väl svårt men glädje över viktminskningen överstiger de negativa känslorna över att vara ensam just nu!