Ensamhet iFokus

Ensamhet

Etikettdagens-hälsningstråd
Läst 1863 ggr
PiganX
1

Måndag 27/8-12

Hej på er! Glad Jag har inte somnat ännu, ska strax lägga mig i sängen och kolla How I Met Your Mother, så jag somnar väl om nån timma. Imorgon ska jag till vårdcentralen, har nageltrång i stortån sen några månader tillbaks, som resulterat i att köttet börjat sticka ut på sidan. Usch säger jag bara!

Inatt har jag skrivit en artikel om ångest, som ni kan läsa här. Men har fått mycket hjälp av vissa av er, eftersom några vänliga människor valt att svara på frågor i artikeln. Ni vet vilka ni är och jag är såå tacksam! Kyss

Ska nog storstäda imorgon om jag orkar, det ser ut som ett riktigt bombnedslag här.. Men vi får se hur jag mår imorgon (eller senare idag då).

Vad händer hos er idag? Hur mår ni?

Kram!

Pelle Långlös
1

Godmorgon. Jag är på väg till jobbet om en liten stund. Imorgon skall jag titta på en lägenhet och kanske skriva på ett kontrakt. Hoppas att allt går vägen och jag får den. Då blir det att jag flyttar till stan istället för att bo här på landet.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Farwuq
1

God morgon

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[T-Johan]
1

Gog morgon!

har prcis klvit in på jobbet och ska ta emot mina första elever.

Dina frågor i Din artickel, Cool Felicia, ska jag använda som

disposition när jag ska skriva. Då blir det lite bättre struktur

på artikeln.

chik
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

feliciahansen God efter middag o ni övriga..Hoppas att du har kommit igång…

Pelle Långlös Lycka till.

Draken.Tjing.

T-johan fin dag på jobbet..

jag försöker o komma ifrån daton o få gjort något..

Fint väder har vi o nu skall jag ta mina hundar o gå en promis…

Så fin dag till er där ute i Värden..Eller så bra det går att ha..

Lena.P är jag i verkliga livet.

PiganX
0

#1 Åh, kul med ny lägenhet! Själv bor jag ju lite utanför stan, på "landet", och det är såå skönt.

#2 Godmorgon Farwuq! Glad

#3 Hoppas att skoldagen gått bra och att dina elever lärt sig något nytt. Flört
Menar du nu artikeln du hade tänkt skriva om ensamhet? Men, det låter bra!

#4 Godmorgon chik, blir nog ingen storstädning idag, känner för att bara ta det lugnt faktiskt.

Vad har du för vovvar?

[Ambrosia]
0

Halloj.

Jag har mått bra i dag på jobbet. Jag var i nuet. Det var jätte skönt. Tiden gick jätte fort. Nu mår jag också rätt bra. Sitter och tittar på tv med min pappa och dricker te.

Kram från Lisa :)

PiganX
0

#6 Hej Lisa, skönt att du mått bra idag! Glad Hoppas ni får en trevlig kväll, kram.