Ensamhet iFokus

Ensamhet

Etikett: tips-råd
Läst 1057 ggr
[twtw]
0

viktigt behöver hjälp läs snälla....

hej.

vet någon om det finns något sätt att ta sig från Eskilstuna till Växjö? utan kontokort? alltså att man kan betala direkt. har tittat efter taxi, tåg och buss, hittar inget… behöver hjälp, måste åka imorgon. tack om ni vet något. behöver svar. nu.

[T-Johan]
0

Förstår inte riktigt vad Du menar. Men går det inte att ta ut kontanter och ta buss till Katrineholm och sedan ta tåget? Med kontanter på fickan?

PiganX
0

Hej twtw! Jag förstår inte riktigt heller vad du menar. Obestämd Det är väl klart att det går att köpa buss-/tågbiljetter med kontanter. Eller var det så du menade?

[twtw]
0

det är så att jag är under 18 år och inte har kontokort eller något kort alls. men jag behöver ta mig till växjö imorgon. vore väldigt tacksam ifall någon skulle komma med något tips.

hur menar du?

PiganX
0

Ja, man behöver väl inte ett bankkort för att resa någonstans, det räcker ju med att du köper biljett med kontanter?

[twtw]
0

kollade på sj's och någon annan sida, det stod om jag skulle betala med pay pal eller något kort

PiganX
0

Ja, om du köper via nätet. Annars går det utan kort.

[twtw]
0

säkert? går man till någon kassa på stationen då?

PiganX
0

Jag tror det.

[twtw]
0

får kolla upp det då. tack.

[twtw]
0

om någon vet något annat sätt får ni gärna skriva

Pelle Långlös
1

Kontant kan du köpa på buss/tågstationen.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

[twtw]
0

tack ylva

powerofthebass
0

när jag köper tåg kort beställer jag , sen så går jag till affären i  byn och betalar och hämtar ut

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_