Ensamhet iFokus

Ensamhet

Etikettdagens-hälsningstråd
Läst 970 ggr
PiganX
0

Söndag 19/8-12

Hej på er! Glad

Idag vaknade jag vid 3, en kompis från Kiruna är ju här så vi gick ner till sjön här nere och låg på stranden ett tag, solade och badade. Otroligt skönt väder utomhus! Nu ikväll ska vi nog äta något gott, imorgon blir det gröna lund.

Vad gör ni idag? Hur mår ni?

Kramar! Kyss

VilmaKristina
0

Idag har jag ridit, jag galopperade på en äng och red igenom skogen Glad

Nu ska mina kusiner komma, jag har alltid kul med dom Flört

En härligt dag!

• Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.

[T-Johan]
0

En typisk sol och slappar dag vid stranden. Repiterade med orkestern på förmidagen. Hoppas Ni andra fått en skön dag också. Men i morgon börjar allvaret, upprop inför höstterminen.

PiganX
0

#1 Åh, låter jätteskönt! Glad Jag saknar det, brukade också göra det förr när jag red ut.

#2 Just ja, du är ju lärare! Hoppas allt går bra imorgon.

Pelle Långlös
0

Inte visste jag att det var år 2011. ;-) söndags så vilade jag mig i stort sett hela dagen.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

PiganX
0

Oj, herregud.. Jag måste varit trött när jag skrev rubriken SkämsSkrattande

[T-Johan]
0

#3 allt gick mycket bra. Många elever var glada när dom kom till skolan . Vi hälsade och krama varandra för det var så länge sen vi sågs. Allt var i en mycket positivt, förväntans- full anda. Ensamheten är som bortblåst. När en del elever slutar för dagen, stannar dom kvar på skolan i mitt klassrum för att få hjälp och att känna gemenskapen med andra elever.