Tips på artikel?
Hej på er! Jag har suttit och funderat på en ny artikel, känns som att det är dags. Det blir antingen jag eller någon av medisarna som skriver den, det är inte planerat ännu.
Jag tänkte iallafall kolla med er ifall ni har några önskemål på artiklar? Något speciellt ni vill läsa om? 
Panikångest.
Tips och trix för att övervinna ångesten kan också vara trevligt att läsa.
www.mediumjina.se
Skaffa vänner!
- Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.
#1 Åh, det har du faktiskt rätt i. Låter som en bra idé!
#2 Hur menar du nu? Hur man skaffar vänner? 
Att man ger förslag och uppmuntrar folk att ta tag i ensamheten genom att skaffa vänner 
- Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.
#4 Ja, det låter också intressant. Finns ju många olika sorters ensamhet, jag t.ex har ju vänner men känner mig ändå ensammast i världen, trots att jag har dom. Men en sån artikel bör ju absolut skrivas. 
Jag tänker inte vara en ny Medarbetare som tror sig kunna få jobbet och efter 1 dygn skriva en artikel men någon gång skulle jag gärna vilja skriva en sån artikel. 
#6 Jag skulle bara bli glad om du vill skriva en artikel ju!
Men du, jag skapar en ny tråd i admins baklucka så diskuterar vi där.
Vet inte om du har skrivit en, men artiklar kring hur man kan hantera sin ensamhet, kanske:p
“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”
-Stephen Hawking
#8 Ja, det låter också bra! Jag tror att den artikeln kan bindas samman med artikeln om ångest, eftersom ångest ofta är ett resultat av ofrivillig ensamhet. 
Jag är såpass nu så jag inte förstod vad du menar med baklucka :P
Jag ska kolla på skolan om jag inte hittat en 'avhandling' om ensamhet. De kastar ljus över mycket som Vi skriver om och är gjord på Universitetet i Uppsala. Jag återkommer!
Någon som har fler förslag på artiklar? Kom igen nu! 
#11 T-Johan, vad är det för något? Låter intressant.