Snart blir det flytt.
Snart blir det ännu mer ensamt än vad jag redan har det, i slutet av augusti så åker jag ner till Halmstad för att plugga medan min fru och djuren kommer stanna kvar här till en början iallafall.
Så från att bara ha fru och djuren att umgås med så kommer jag bli helt ensam istället, förutom på helgerna då jag kommer tillbaka hit igen.
Det positiva är ju dock att jag ska börja plugga och det är ju ändå i skolan man har lättast att lära känna nytt folk, så med lite tur så kanske man lär känna lite nytt folk :D
Det kommer säkert gå hur bra som helst! Just på skolor (gissar på att det är ett slags universitet?) brukar där alltid finnas åtminstone en person man kan ha roligt och snacka lite med. Och vågar man vara öppen och givmild så lär du man inte ha problem med att hitta kompisar! Det löser sig säkert med den biten! 
Vad är det du ska plugga till? =) *nyfiken i ett nötskal*
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Ska till högskolan i Halmstad och utbilda mig till en artkunnig naturvårdsbiolog.
Det låter spännande!
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~