Godmorgon 31/7
Hej på er!
Just nu mår jag hur bra som helst, somnade med ett leende igår för första gången på.. Över ett år? Har däremot inte sovit så mycket, men det är jag van vid.
Är hundvakt just nu och ska vara det fram till fredag, åt en grand danois. Superfin är han, men var lite läskigt i början när han är så otroligt stor. Men nu ligger han och drömmer i bädden bakom mig. Blir säkert att jag fotar honom ute sen så ni får se honom. 
Idag gör soc hembesök, och så blir det väl kanske att ta med Leo ner till sjön och bada. Gick inte så bra att ha med båda två igår, tyvärr. Vill inte att Leo ska känna sig bortglömd heller.
Vad gör ni idag?
Vad härligt att höra att du somnade med ett leende! :) Någon aning om anledningen bakom eller det var helt enkelt en sådan dag? Åh, den rasen är så otroligt vacker!
Jag vaknade av att illern kraffsade på dörren och ville ut, då var klockan kanske elva i förmiddags. Så efter det gav jag djuren mat och gick därefter och handlade. Blev lax, spenat och pasta. Gott! Johhny cash spelas ur högtalarna och jag försöker komma till skott med att skicka in ett brev till Agria angående ersättning samt skicka in ny ansökan till soc. Efter det skall jag nog inte ett göra ett dyft.
Rätt skönt att ha sådana dagar.
I övrigt mår jag sämre än på länge. Är dock bättre idag än vad det var igår, men tror inte det var så bra för mig att ta semester från terapin under sommaren :/
#1 Jodå, nog vet jag varför jag är glad. Men det delar jag inte med mig av.. Ännu 
Jo, absolut. Brukar också bädda ner mig i sängen/soffan ibland, välja ut en del filmer och ligga där hela dagen. Är så sköönt 
Synd att du inte mår bra. När börjar terapin igen då?
Styrkekramar till dig iafl!
#2 Hihi, väntar med spänning på avslöjandet ;)
Jag vet inte riktigt när den börjar igen, men någon gång i mitten av augusti kan jag tänka så inte så långt kvar iallafall!
Tack för kramen <3
Mitten av augusti.. Då är det ungefär 2 veckor kvar, inte länge. Håll ut och gör roliga saker med vovven