Ensamhet iFokus

Ensamhet

Etikettot-off-topic
Läst 1316 ggr
VilmaKristina
0

OT- Tystnad och lugn.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag hade jag planerat att min kusin(hon med) att hon skulle komma till mig, vara tillsammans och sedan fortsätta till stallet då jag ska rida, hon rider också där så hon kan ju följa med.

Men tydligen skulle dom iväg, en arg morgon.

När jag väl kom till stallet så var det så lugnt, alla höll sig till sitt.

Dom andra ryktade i ro medans jag mockade 3 boxar, det ända med stallets tystnad är väl att jag inser hur ensam jag är.

Jag och en annan tjej har samma häst som favorit, hon är en av dom få som pratar med mig, jag är inte från den stan/samhället/byn(?) så jag känner inga.

menmen både jag och Asil(hästen) hade haft semester, ingen riktig träning, men lite på tygeln med det i alla fall :)

Jag och Asil.(gammal bild, är inte så blond nu xD)

• Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.

PiganX
0

Kul att se dig här igen, var ju ett tag sen!

Jag hänger inte riktigt med nu.. Vilka var ni som skulle till stallet, du och din kusin eller? Och varför skulle hon iväg? Obestämd Med hästarna eller?

Fin bild förresten! Glad

[Mairah]
0

Jättehärlig bild Glad

VilmaKristina
0

Tack båda för bild berömet, från ridlägret förra sommaren :D

Jag har mått bättre, så har lustig nog ingen anledning att hänga här, låter kanske taskigt, men så himla skön tanke :D

Min kusin som finns på min mammas sida skulle till sin kusin som finns på sin mammas sida, som bor flera timmar härifrån, dom skulle passa på att träffa dom.

Glad

• Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.

PiganX
0

#3 Ja, men det är ju bra! Att du mått så bra att du sluppit vara här, är ju en bra sak i sig. Glad

VilmaKristina
0

#4 :D

Kanske kul att veta, du vet min bästavän i värmland som jag var hos?

Hon var hos mig igå/förrgår, hon sov över :D

PiganX
0

#5 Jo, jag minns att du pratade om henne. Kul att ni börjat umgås mer! Glad

VilmaKristina
0

:D