Ensamhet iFokus

Ensamhet

Etikettot-off-topic
Läst 620 ggr
wolfheike
1

God Morgon 29/7

God Morgon !

Hoppas ni sovit gott och vaknar utvilta.Igår blev det en sen kväll jag som normalt lägger mig skrämmande tidigt men var tvungen att sitta uppe och se det vackra åskvädret dra förbi.Tycker åska är härligt och på kvällen blir det så magiskt vackra sken av blixtar.

Redan 29 Juli och snart kliver vi in i Augusti,inte så långt kvar på sommaren och sen kommer vår vackra höst med dess fina färger.Hösten är den vackraste årstiden tycker jag,vilken årstid tycker du bäst om ?

Ha en skön Söndag och njut av morgonkaffet Glad

Pelle Långlös
0

Godmorgon. Drömde en härlig dröm och lång var den. Kommer försöka mig på att skria en bok om detta. Vi får se vad som händer, är så dålig på att skriva.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Sofie-Marie
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag satt uppe länge och väntade på att ovädret skulle komma hit men förgäves. Tycker också åska är så otroligt vackert!

Morgonkaffet är intaget och nu planeras födelsedagsfirande för min hunds tvåårsdag :)

PiganX
1

Har sovit ganska dåligt inatt, vaknat då och då för att det är så varmt i rummet, trots att jag har fönstret öppet och 2 fläktar.. Hemskt! Skrikandes

Nu är det bara en vecka kvar tills vi åker till Gotland.. Längtar! Får hoppas på fint väder också Glad

Ingen aning om vad som händer idag.. Ska iväg och handla iallafall, och duscha. Sen vet jag inte.

Kram på er!