Ensamhet iFokus

Ensamhet

Etikett: ensamhet
Läst 2310 ggr
[Ambrosia]
2

Varför går alla och lägger sig så tidigt?

Det är sommar och industrisemester. Ändå går alla och lägger sig skit tidigt. Det var helt svart här ute bland lägenheterna även fast klockan bara var 23.

Jag gillar inte när det är så mörkt runt omkring. Jag känner mig ensam och lite rädd då. Jag röstar för mer natt människor med lampor i fönstren. *Ler förunderligt*.

Kram från Lisa :)

Stjärnfallets
1

Här är vi nattugglor Skrattande

Mvh Cindy

Stjärnfallets Kaniner

stjarnfallets.webbly.com

[Ambrosia]
1

Stjärnfallets: Å vad bra du är uppe med. Jätte bra du med är nattuggla. :) Fin katt bild du har.

Mvh från Ambrosia :)

Stjärnfallets
0

Jag är alltid uppe sent :) det är svårt att slita sig från iFokus :)

Tack ska du ha, det är min lilla Pysen som fick vara med på ett hörn =)

Mvh Cindy

Stjärnfallets Kaniner

stjarnfallets.webbly.com

[Ambrosia]
0

Ja vad härligt du alltid är uppe sent. :) Det är jag också nu på semestern. Tycker om det, förutom mörkret. 

A han är ursöt.

Mvh från Ambrosia

Stjärnfallets
0

Jag jobbar hemifrån så jag kommer aldrig i säng i "tid". Har ju ingen tid att passa på morgonen så här är det alltid "semester" så att säga.

Ser att vi är i samma ålder, skoj =)

Mvh Cindy

Stjärnfallets Kaniner

stjarnfallets.webbly.com

PiganX
0

Hehe jag är också vaken, som vanligt! Glad

[Ambrosia]
1

Stjärnfallets: Oj vad skönt du jobbar ehmifrån. Skönt att inte har någon tid att passa på morgonen. :) Ja nice vi är i samma ålder ja. Är här ännu senare nu på kvällen. Såg ett tv program på svt play.

Mvh från Lisa

--------------------------------------------------------------------

Hej Felica: Kul du också är vaken nu. Hur är det med dig?

Kram från Lisa :)

PiganX
0

Med mig är det bara bra, är ganska glad ikväll. Är dock lika varmt som igår natt, jobbigt Obestämd

Hur är det med dig då?

Denna kommentar har tagits bort.
Pelle Långlös
0

Jag är en sån som går och lägger mig tidigt. Oskyldig

Tar kvällsmedicinerna kl 21 och sen efter en halv timme går jag till sängs. Läser en stund innan jag somnar.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

KimE
0

Jag har ingen semester.

Jag trivs med lite mörker har svårt att sova när det är ljust.

PiganX
0

#9 Går du upp mitt i natten?! Förvånad

#11 Då skulle du aldrig klara av att bo i Kiruna, för där har vi sol dygnet runt på somrarna Glad

Julle-A
1

Jag brukar inte kunna somna förens runt 4 på natten, om inte senare. Så från klockan 23 ungefär tills att jag går och lägger mig så är det bara jag och djuren som är vakna. Dock så beror det mest på att vädret har varit så otroligt depprimerande i sommar, att min depression har gjort att jag hellre sover på dagarna så att jag slipper se den gråa himlen och allt regn:/

PiganX
0

#13 Då är vi två om den saken, jag kan inte heller somna förrän 3-5 tiden på nätterna, hur tidigt jag än går upp. Konstigt va?

Ja, jag förstår det. Obestämd Finns här om du behöver prata med någon.

indra-bus
0

Jag har alltid varit en nattblacka. Men nu somnar jag tidigt o är morgon pigg. De måste vara åldern Foten i munnen

Jag äter inte mina vänner.  Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.

KimE
0

Jo då jag är från Norrbotten, men det tar halva sommaren att vänja sig.

Denna kommentar har tagits bort.
KimE
0

God morgon

PiganX
0

#17 Oj, inte illa att ha en sån dygnsrytm.. Men det är ju bra att du sysselsätter dig iallafall Skrattande

#18 Godmorgon på dig med, KimE! Fast nu är det ju mer god eftermiddag, trots att jag vaknade kring 2. Glad

MicaelS
0

Jag är också en nattmäniska.Det är lugnast på kvällar och nätter,mycket bra på tv:n och sitter mycket vid datorn.

PiganX
0

#20 Då är vi två om den saken! Vissa perioder när det spårat ur lite väl har jag vaknat kring 20-21 tiden och lagt mig vid 9-10 på morgonen. Men då är det lätt att bli stillasittande, och inte få motion. Så därför försöker jag ha så normal dygnsrytm som möjligt. Glad

MicaelS
0

Jag försöker sova ett par timmar på förmidagen,för att hinna med att uträtta ärenden sen somnar jag vid 2-3 tiden och sover några timmar till.Mår jag dåligt sover jag hela dagarna,helgerna är värst.