Ensamhet iFokus

Ensamhet

Etikettdagens-hälsningstråd
Läst 1064 ggr
PiganX
0

Godmorgon 24/7-12

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon på er! Glad Klockan är fyra och jag har ännu inte gått och lagt mig. Eller snarare sagt så har jag lagt mig flera gånger men hela tiden kommit tillbaks hit eftersom det varit för varmt i rummet för att kunna somna. Jag ska snart göra ett nytt försök, men tänkte kika in här först. Vissa av er börjar nog vakna snart Tungan ute

Har bestämt mig för att låta töjningen jag har dra ihop sig. Har bara töjt 10mm så jag hoppas att jag kommer få ett normalt hål igen. Nu i efterhand ångrar jag nästan att jag började töja örat. Men men.

Är väldigt trött, så ska göra ett sista försök att somna nu, trots att det är som en bastu här.. Vad som händer senare när jag vaknar vet jag inte ännu, jag tar det som det kommer idag.

Vad ska ni göra idag? Glad

Pelle Långlös
0

Jag fick en sprucken örsnibb. Inte så stor eller så men jag lät hålen dra ihop sig men det blev aldrig så litet som innan utan den var lite större och jag fick vara försiktigare så att örhängerna inte ramlade ur. Så därför började jag töja igen när der var läkt. Nu är jkag på 10 mm och skall upp till 12 och där skall jag stanna är det tänkt.

Jag är i stan just nu och skall dela medicin på Dagkliniken.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Pelle Långlös
0

Alltså jag kunde bra ha smycken som inte hade en plupp bakom för då åkte den in i hålet.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

PiganX
0

#1 Absolut, efter 8mm är det ju en risk att det aldrig blir normalt. Men hoppas kan man ju. Och jag brukar sällan använda örhängen. Och när jag väl gör det kan jag ju lika gärna köpa såna som har en plastgrej bakom vid ploppen, som gör att den inte kan åka igenom, om du vet vad jag menar. Glad

Pelle Långlös
0

Jo jag tror det. SÅna har jag med. Ja iaf en har jag.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *