Ensamhet iFokus

Ensamhet

Etikettdagens-hälsningstråd
Läst 1923 ggr
PiganX
0

Lördag 21/7-12

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon på er! Eller ja, är väl egentligen eftermiddag nu men för mig är det ännu morgon eftersom jag vaknade för nån timme sen. Glad

Kom just ut från duschen, så nu ska jag klä på mig, och sen tänkte jag ta med Leo (och självklart kameran) och åka iväg nånstans och promenera på nya ställen så han får lite omväxling. Då kan jag ju samtidigt passa på och fota.

Vad ska ni göra idag? Eller ni som är morgonpigga kanske redan hunnit med en hel del? Flört

Kram!

Sometimes you have to take a chance, and don't ever look back.

Pelle Långlös
0

Var uppe halv 10. Sovmorgon med andra ord. Tungan ute

Jag har städat min lägenhet och tränat. Ivkäll har jag nya sängkläder så det kommer att kännas supermysigt att gå och lägga sig, nyduschad och rena sängkläder.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

PiganX
0

#1 Sovmorgon till halv tio? Förvånad För mig är det snarare att kämpa sig upp himla tidigt.. Skrattande

Åh, är alltid skönt med nya/nytvättade sängkläder.

[Ambrosia]
0

Godförmiddag ;). Du är så cool Felica som säger godmorgon vid 3, så då passar jag på att säga godförmiddag nu. *fnissar*. Jag är i samma dygnsrytm som dig. Vakna 14.

Vad roligt ni ska åka och ut och gå någonstans. Hoppas det blir mysigt.

Jag har gått och handlat och sen tänkte jag gå hem igen med. Men jag lyckas alltid handla för mycket, så det bli skit tungt så jag inte kan gå hem med varorna igen. Så vart det i dag med. Så då fick jag åka buss hem. Sen gick jag och bad till Gud om styrka, för att kassarna var så tunga. ;)

Sen har jag suttit på balkongen och läst aftonbladet och ätit mango. Det var jätte varmt och skönt. Så jag blev röd på armen. Satt säkert där en timme. Det var underbart.

Nu sitter jag och dricker kaffe och tänker.

Ha en fin kväll Felicia och alla andra.

Kram från Lisa :)

PiganX
0

#3 Haha Skrattande Jag vaknade också 2.

Låter skönt att sitta på balkongen, är ju så fint väder ute just nu. Eller det var det iallafall nyss när jag tittade ut. Har just ätit mat.

Hoppas du också får en fin kväll, kram!

Pelle Långlös
0

#2 Annars vaknar jag runt 7-8 tiden så senare än det är sovmorgon. Hihi!

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

PiganX
0

#5 Oj Förvånad

Pelle Långlös
0

Jo. Jag känner mig som en gamling som vaknar skittidigt. Men jag tror att det är medicinen som går ur kroppen vid den tidpunkten. Vanligtvis brukar jag gå upp och äta frukost och sen går jag och lägger mig igen och soer bort 2 timmar till. Sen är jag pigg.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

[Ambrosia]
0

Felica: *Skrattar*… kul du också vakna 2.

Nu sitter jag här och känner mig ensammast i världen. Och så är det mörkt ute. Tycker inte om när det är mörkt. *jobbigt*.

Kram från Ambrosia

PiganX
0

#8 Gillar inte heller när det är mörkt. Obestämd Hatar mörker.

[Ambrosia]
0

Felica: Nej det är inge kul. Ush jobbigt du inte heller tycker om mörket. Önskar det kunde vara lite ljusare här där jag bort jämt.

Vad gör du nu?

PiganX
0

#10 Kollar en film på tv, dudå? Glad

[Ambrosia]
0

Felica: Jaha okej. Hoppas det är en bra eller rolig film.

Jag gör ingenting typ. Surfar och försöker att inte känna. Men det går sådär. Kanske också ska titta på nåt då.

PiganX
0

#12 Då är vi två om den saken, dom där tankarna som hemsöker en alltså.. Och har inte svarat på ditt PM, för är lite nere idag så känner att jag inte kan bidra med några positiva ord just nu. Men jag svarar när jag vaknar, hoppas du kan sova inatt.

Kram!

[Ambrosia]
0

Felicia: Um jobbiga tankar. Ensamma och ångestfyllda ledsna tankar. Nä okej. Skit du också har massa kämpiga tankar. Kram gumman.

Hoppas du med kan sova sen när du ska sova.

Kram från Lisa