Stort tack, och välkommen!
Först och främst vill jag tacka vår Medarbetare Cornelia för att hon hjälper till så mycket med sajten. Och så vill jag tacka alla underbara medlemmar som kikar in här varje dag, och på olika sätt gör mina dagar lite lättare.
Tack så otroligt mycket till alla er! 
Sen vill jag även välkomna vår nya Medarbetare Annika, som ersätter [Vargöga] som försvann spårlöst.
Så Annika, varmt välkommen hit och hoppas du kommer trivas! 
Och så vill jag bara tillägga att vi nu är hela 348 medlemmar på sajten, strax 350 st! Såå kul att det går framåt, och det är tack vare er underbara medlemmar!
Välkommen Annika!!
Jag äter inte mina vänner. Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.
Tack så mycket!
Jag hoppas kunna hjälpa till här så mycket jag kan. Jag kommer dock ta en paus från internet i ett par dagar av privata själ. (Jag mår just nu väldigt psyikiskt dåligt så jag behöver samla krafter och ta igen mig) men jag ska försöka kika in så mycket jag kan och städa lite =)
Ska svara på ditt PM strax Felicia, men jag har tyvärr ingen ork just nu!
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#2 Jag är säker på att du kommer att tillföra Ensamhet massor av intressanta och vettiga saker. 
Ingen fara, alla har vi våra jobbiga perioder. Kom tillbaks när du känner att du orkar. (Jag håller på att göra en tråd i bakluckan för admins om det här med sorteringen).
Kram!
Nämen lilla Annika!:) Välkommen hit!:)
Awwe. Vill bara säga att jag trivs jättebra här på sajten!:)
/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus
#4 Skönt att höra att du trivs! 
Hehe absolut!:)
/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus
Bra att du hjälper till så fint Cornelia. 
Och Välkommen dermot - Vi ses ju på Huvudvärk och Humorsajten emellanåt också. Kul att du är här också.