Ensamhet iFokus

Ensamhet

Etikett: ot-off-topic
Läst 863 ggr
Vidgar
1

Snart slut på veckan

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så vad har ni haft för er under veckan som gått? Och vad har ni för planer till helgen?

Själv har jag haft min andra semeservecka och börjar jobba på måndag igen (har även en veckas semester i augusti och sedan två till vintern….så är det när man jobbar på ett litet lantbruk, då får man inte all semester på en gång).

Var och träffade en vän som jag inte har träffat på snart ett år, nu när jag tänker efter så var det snart ett år sedan som jag umgicks med en vän senast :( Tur att man då har en fru och djur då vänner verkar vara en lyxvara.

Men till helgen kommer min syster och hennes sambo på besök. Vi träffas ungefär en gång per år (senast var på mitt bröllop), rätt så lagom så man kan hållas sams ;)

PiganX
0

Jag har jättesvårt att hålla koll på dagar, vet nästan aldrig vilken dag i veckan det är. Så blir lite snurrigt när jag ska försöka komma ihåg vad jag gjort i veckan.. Obestämd Men jag har iallafall motionerat Leo en heeel del och varit till läkaren, mycket mer än så har inte hänt. Imorgon hade jag tänkt städa och sortera tvätt, har tänkt göra det flera dagar nu men det blir bara inte av! Och på lördag tänkte jag åka och shoppa lite, hämta ut medicinerna från apoteket och packa, för på söndag flyger jag hem till Kiruna.

Det kan väl vara skönt att semestern är uppdelad? Så man får vila upp sig mellan varven istället för att jobba stenhårt och sen ha en låångt paus. Glad

Hoppas du/ni får det trevligt ihelg. Fin bild förresten! Du som fotat? GladKram!

Vidgar
0

Kan vara skönt, men brukar oftast vilja ha åtminstone tre veckor sammanhängande under somamren, dock gick det inte så det blir lite uppdelat. Det sägs ju att man ska ha minst två veckor sammanhängande semester för att bli utvilad.

En tidigt morgon nu på semestern fick jag för mig att ta en bild vid halv fem på morgonen, innan det var dags att gå och lägga sig :D

PiganX
0

#2 Ja det förstås..

Bilden var väldigt snygg iallafall Glad Nu ska jag gå och lägga mig, godnatt!

CorneliaAndersson
0

Denna veckan har jag…. Varit sjuk, största delen av veckan iallafall.

Men igår tog jag tag i och städade hos kaninerna och lite så ;)

Till helgen planerar jag att fixa färdigt en header som jag fått på beställning :)

/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus