Ensamhet iFokus

Ensamhet

Etiketttips-råd
Läst 1134 ggr
PiganX
0

Lite tankar om sajten

Hej på er! Jag vill få den här sajten att bli aktiv och full av liv igen. Jag vill höra era åsikter, veta vad ni tycker och vill. För det är ni underbara medlemmar som gör den här sajten och håller den levande, allting ligger i era händer.

Jag vill att det här ska kunna bli ett ställe där alla kan samlas och kanske må lite bättre. Ensamhet iFokus är till för alla som frivilligt är ensamma, och för alla som inte valt det, alla som känner sig ensamma helt enkelt. Men just nu känns hela sajten ganska tom, och ensam.

Jag behöver er hjälp. Jag behöver åsikter, berättelser, förslag, önskemål.. Ni får inte vara rädda att starta egna trådar om det är något ni vill ha sagt, eller ställa frågor om ni har några.

Jag har fått önskemål om att det borde skrivas fler artiklar. Så tänkte kolla med er om det är någon skrivsugen som kanske vill dela med sig av sitt liv eller sin historia? Är det någon som skulle vilja bli artikelförfattare och skriva fler än en artiklar så får ni gärna höra av er då också. Hellre en för mycket än en för lite Glad