Glad Påsk till alla.
Önskar att ALLA fick en underbar och Glad Påsk. Och alla som hade en urusel och dålig och ensam PÅSK förra året, alla dem önskar jag en mycket mer positivare och bättre PÅSK detta år. Kram till alla.
Önskar med alla en Trevlig påsk. Själv ska jag umgås med min kära mamma. Får se vad vi hittar på.
Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.
"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"
GLAD PÅSK!!
Till er alla önskar jag med djuren..
Jag äter inte mina vänner. Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.
PÅSKKRAMAR till er alla! Titta vad för aktiviteter som anordnas runt omkring er och ta er ut och upplev!!!!
GLAD PÅSK!
Storhelg och ensamheten och många röda dagar är tung nu. Känner mig ledsen och övergiven. Det blir så oerhört påtagligt, det bränner till. Vill inte låta som ett gnälligt offer men att få skriva av sig i den här gruppen borde väl vara ok?
Det är jobbigt att se alla glada påskhälsningar på facebook och att folk skriver om hur de antingen reser bort eller skall ha det trevligt med familj och vänner och njuta av ledighet osv.
Nej, det är svårt att känna en glad påsk nu 
LightandShadow: Förstår hur du känner dig, får jag lov att komma med ett tips? om det är så att det är någon påskbrasa så kan du alltid gå dig o titta. 
Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.
"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"
Tack för omtanken Kalendula. Ja, lite värme är inte fel i vilken form det än är
…
Gladpåsk
facebook är uppbyggt så att du ska tro att alla andra har mycket roligare, det är få som skriver om tråkiga saker.
#8 Absolut, men man kommer inte ifrån att det blir tydligare vilka som har familj/partner/barn i sin närhet.
Men eventuella bråk, dålig stämning odyl som uppstår vid de omskrivna middagarna och umgängestillfällen framkommer ju förstås inte och vi skall också ha alla i åtanke som lever i trasiga familjer med bråk och för mycket alkohol. I jämförelse med det är det bättre att vara själv.
Jag lyssnar mycket på musik igen sedan jag blev singel. Det skänker tröst, ger sällskap och speglar ens känslor och kan påverka humöret åt många håll.
Och angående ev brasor och utomhusaktiviteter, idag känner jag trots att det är så uselt väder att det nästan är bättre än om det hade varit varmt och vackert för nu är det naturligt att vara inne och kura ihop sig.
# 9 LightAndShadow.
Jag skickar dig ett stort påskägg med ditt favorit godis o en massa påskkramar..
Jag lägger i din favorit skiva oxå ;)
Jag äter inte mina vänner. Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.
Tack Indra-bus för dina värmande ord och tankar. Hoppas du har det bra i påsk! Stor kram