Vad har ni gjort i helgen?
Nu är det söndag och veckan är snart slut. Jag har varit hemma och inte gjort så mycket. Suttit vid datorn större delen av tiden.
Vad har ni andra gjort?
Igår var jag ute och gick på skoterleden med hundarna i några timmar, sen var jag på hundklubben en sväng. Kvällen spenderades i soffan framför tvn :)
Idag har det varit lika underbart väder som igår … så efter att ha sett vasaloppet på tv, så gick jag och hundarna en långpromenad på skoterleden igen. Nu väntar cirkelträning :)
De har varit super väder här.
Så igår var jag o vovven i skogen sen fick hon ett bad med Äckligt champo. O vattnet var svart jag lovar.. Sen tog jag en svengom med damsugaren. Kvällen låg jag o snosade på nybadad hund i soffan framför gladiatorerna.
I dag har jag varit ute med dottern, kaninen, katten o hunden. Nästan hela familjen bara marsvinen som fattades, Vi tog lite roliga kort på djuren.
Jag äter inte mina vänner. Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.
Vi har haft fint väder och är ute en del på helgerna men även på veckorna i det vackra vädret-
Hm förra veckan var jag ledig. Hade tandvärk i en vecka. Så jag höll på dö typ. Var mest ensam hemma, tittade på tv och sov.
Kram från Lisa :)
Jobbar du inte hos tandläkare?
Kollat efter lospår i helgen.
KimE : Nej jag jobbar hos en tandhygienist. Kul att kolla efter lospår. Hitta du några?
Med Vänlig hälsning från Ambrosia
I helgen har jag försökt att få ihop pengar till mat…. men jag hoppas snart på bättre tider.
Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.
"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"
Vi har haft besök av äldre sonen och hans fru och barn samt hundar så det har varit full rulle. Sonen lagade en stek och stekte rotfrukter i ugnen samt kokade en murkelsås, gott var det. Hans son som är 9 år gjorde en blåbärspaj som vi åt med uppvispad grädde/vanilj *mums*
Men jag blir så trött efter deras besök så det kan bli jobbigt ibland men det är mest roligt….
Lotta…det blir bättre 
Åh vad jag förstår dig JereMina… Jo, jag känner att det kommer att bli bättre för mig, men det kommer ta lite mer tid bara.
"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"
Glöm bara inte att lyssna på ditt inre och kroppen alltså både knoppen och kroppen Lotta 

#6 Bara gamla spår, ska kolla igen om det blir nysnö.